mx400 MAN Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 eg har et ***** geforce 2 mx400 :sad: jadda, veit d suger hardt!!! kjøpte ei ferdig laga maskin med detta kortet a typen fujitsu siemens (ikkje mas om at fujitsu siemens suger, uvesentlig) blinkende grafikk i blandt anna Rune, alle carmageddon spill er klikk. har prøvd en mx400 med 32 mb ram(har 64). og ein gts eller noko sånt. samma problemet. kan det hjelpe å bytte hovedkort?? har et via hovedkort nå. gvis eg ska levere datan te butikken der eg kjøpte den, kan det da væra lurt å slette all pirat kopiert programvare og formatere til et eget OS?? Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Ville sletta alt sammen ja! Fort som ****! Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 hvorfor kjøpte du ferdiglaga maskin? dyrt og ofte dårlig.. men men.. :/ Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 128MB Ram høres ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
mx400 MAN Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 når maskina blei kjøpt hadde eg **** ikkje peil på data,hadde seff bygd sjøl idag men trur ikkje d lønner seg å selja datan nå :sad: har fått to ekstra twinmos ddram brikker har bare ikkje giddi å oppdatertr signaturen. ***** drit med den forbanna sensur ****skapen poenget va : hva er galt??? poenget va ikkje : hva er dårlig?+ **** heller!!!!:x det må jo væra noko som e seriøst gæli,ska jo ikkje væra sånn sjøl om d e et ræva kort? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du har prøvd mange drivere går jeg ut i fra? Flere direct x versjoner? (tviler vel på om det siste har noe å si, men kan være verdt et forsøk :wink: ) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 falt i samme fella fujitsu simens 1ghz 128mb sd pc100 ramm mx400 40gb hd win 98 se 235watts psu 12xdvd 10x brenner uten skjerm og skriver for 17.000kr windowzen ble fucka etter 3måneder garantien gjalt ikke fordi jeg hadde satt i mere ramm tv outen på gf2 kortet har jeg aldri fått til min fetter kjøpte nettopp en hp 1.4ghz 256 ddr gf2 100200 inne bygd nettverks kort 40gb win me 12xbrenner 12xdvd 17" skjerm 14.000kr + at det ikke var bios fettern min er redd for å la denn stå på om natta veit ikke hva cpu tempen er Lenke til kommentar
mx400 MAN Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 hvor finn eg drivere? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Tror ikke det har noen mening å slette alt som er piratkopert. De vil ikke miste kunder, dessuten kan du si at det er backup av dine egne filmerprogrammer. Jeg sendte inn maskina mi til komplett.no med 70 DivX filmer på hardisken. Har ennå ikke fått brev om politiannmeldelsesøksmål i posten... Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-13 23:47, fondus skrev:Tror ikke det har noen mening å slette alt som er piratkopert. De vil ikke miste kunder, dessuten kan du si at det er backup av dine egne filmerprogrammer.Jeg sendte inn maskina mi til komplett.no med 70 DivX filmer på hardisken. Har ennå ikke fått brev om politiannmeldelsesøksmål i posten... Tror ikke komplett eller noen andre nettbutikken bryr seg hakket om hva folk har på harddisken sin. Dessuten tror jeg de har like mye divx-filmer selv. Alle har vel det? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg for min del kjenner politi som har tonnevis med piratkopierte greier. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Dem var vel heler ikke lov til og se på hva du har på disken. Åpne filene ålså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå