Gå til innhold

mx **** i *******

Anbefalte innlegg

eg har et ***** geforce 2 mx400 :sad:

jadda, veit d suger hardt!!!

kjøpte ei ferdig laga maskin med detta kortet a typen fujitsu siemens (ikkje mas om at fujitsu siemens suger, uvesentlig)

blinkende grafikk i blandt anna Rune, alle carmageddon spill er klikk. har prøvd en mx400 med 32 mb ram(har 64).

og ein gts eller noko sånt. samma problemet. kan det hjelpe å bytte hovedkort?? har et via hovedkort nå.

gvis eg ska levere datan te butikken der eg kjøpte den, kan det da væra lurt å slette all pirat kopiert programvare og formatere til et eget OS??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når maskina blei kjøpt hadde eg **** ikkje peil på data,hadde seff bygd sjøl idag men trur ikkje d lønner seg å selja datan nå :sad:

har fått to ekstra twinmos ddram brikker har bare ikkje giddi å oppdatertr signaturen. ***** drit med den forbanna sensur ****skapen :mad:

poenget va : hva er galt???

poenget va ikkje : hva er dårlig?+

**** heller!!!!:x

det må jo væra noko som e seriøst gæli,ska jo ikkje væra sånn sjøl om d e et ræva kort?

Lenke til kommentar

falt i samme fella

fujitsu simens

1ghz

128mb sd pc100 ramm

mx400

40gb hd

win 98 se

235watts psu

12xdvd

10x brenner

uten skjerm og skriver for 17.000kr

windowzen ble fucka etter 3måneder garantien gjalt ikke fordi jeg hadde satt i mere ramm tv outen på gf2 kortet har jeg aldri fått til

min fetter kjøpte nettopp en hp

1.4ghz

256 ddr

gf2 100200

inne bygd nettverks kort

40gb

win me

12xbrenner

12xdvd

17" skjerm

14.000kr

+ at det ikke var bios

fettern min er redd for å la denn stå på om natta

veit ikke hva cpu tempen er

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke det har noen mening å slette alt som er piratkopert. De vil ikke miste kunder, dessuten kan du si at det er backup av dine egne filmerprogrammer.

Jeg sendte inn maskina mi til komplett.no med 70 DivX filmer på hardisken. Har ennå ikke fått brev om politiannmeldelsesøksmål i posten...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 23:47, fondus skrev:

Tror ikke det har noen mening å slette alt som er piratkopert. De vil ikke miste kunder, dessuten kan du si at det er backup av dine egne filmerprogrammer.

Jeg sendte inn maskina mi til komplett.no med 70 DivX filmer på hardisken. Har ennå ikke fått brev om politiannmeldelsesøksmål i posten...

Tror ikke komplett eller noen andre nettbutikken bryr seg hakket om hva folk har på harddisken sin. Dessuten tror jeg de har like mye divx-filmer selv. Alle har vel det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...