Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lindows har nå gitt seg og har skiftet til Linspire... Dette er en litt gammel nyhet.. men så er det ikke alle som får med seg siste nyhet da http://www.itavisen.no/art/1303288.html?PH...bc90e7c3b598718 forr. noen her som har prøvd det i det hele tatt? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Synes det var bra at de byttet - var et utrolig teit navn. Hvor kult hadde det vært om M$ lagde et produkt de kalte Winux? Ellers deler jeg den skeptisen mange har til Lindows/Linspire. Skulle laste det ned en av de ørten gangene det har vært gratis for osnews lesere, men køen varte i 20 timer og da jeg endelig ble først i line fikk jeg en error melding Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Leste det i går. Kommer forhåpentligvis en liten artikkel om det på programmer.no snart også Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Heisann.. Jeg har en "gammel" maskin jeg kjører Lindows 4.0 på.. Har kjørt Lindows siden 2.5 (hvis jeg ikke husker feil..). Veldig hendig, spesiellt siden den er basert på Debian. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Lindows har jo faktisk klart å få en del brukere. De har gjort et genialt trekk ved å bundle lindows sammen med dritbillige x86-maskiner hos walmart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå