Dastardly Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Ja , jeg var ute for det og skrev om det her. Fikk en mail som gav seg ut for å være Paypal og der det sto at du skulle fylle ut opplysninger for å bekrefte at kontoen var aktiv eller noe sånn. Så det er noe man bør være obs på hvis det kommer mail fra "paypal". Dersom du leser igjennom informasjonen du SKAL lese igjennom når du registrere deg, så står det der at om PayPal trenger infor fra deg skal du logge på PayPal på vanlig måte før du legger inn noesomhelst Request for Personal Information: If we require information from you, we will notify you in an email and request that you enter the information only after you have safely and securely logged in to your PayPal account. Often, fraudulent emails will request details such as your full name, account password, credit card number, bank account, PIN number, Social Security Number, or mother's maiden name. Man skal aldri stole helt på sånne eposter uansett Eg har brukt PayPal i mange år, aldri hatt noen problemer. Har forresten handlet på nettet i mange år med kredittkort og altmulig, aldri blitt svindlet eg Det er bare å være litt kritisk før du bestemmer deg for å bruke ett nettsted. Endret 15. november 2004 av Dastardly Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 får vel bare si at artisten faktisk gav meg sangen. Fikk beskjed fra manager at det var en gave fra artisten=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå