mdk2k4 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvor kan jeg laste det ned? er desverre ikke member Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) det ligge på siden deires.. må bare lete litt skal finne link*' http://www.mandrakelinux.com/en/ftp.php3 er vel slik at man ikke får ned siste cd når man ikke er medlem Endret 15. april 2004 av XeLix Lenke til kommentar
mdk2k4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ja men da må man være member tror jeg....hakke råd til sånt Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 http://www.mandrakelinux.com/en/ftp.php3 man får ikke ikke tilgang til cd 4 holdt jeg føre.. men tilgang til de 3 andre. Have fun *har forr lasta det ned selv derifra og kjører det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er vel ikke noe nytt dette? Har brukt Mandrake 10 en god stund. Eneste jeg fant på siden var Community Edition og den har vært ute lenge. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 swag stemme det. Husker enda når jeg fekk det inn var jo evigheter siden jeg hadde prøvd mandrake da.. sist versjon var vel 8.0 eller noe. Skal ikke sei jeg angre herlig distro Men.. smak og behag Lenke til kommentar
mdk2k4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ah. den ja.. enkelt... Vær snill.. støtt mandrake.. og mandrake blir glad i deg.. wollah... du får mandrake Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 har opplevd det jeg og hos en venn... mandrake 10 ødela hele win disken.. men der var fordi den hadde problemer med partisjons tabellen ifra før av. og mandrake gjorde resten men det er slik man må rekne med kan skje.... Backup er en fin ting uanz hva man skal gjøre Lenke til kommentar
mdk2k4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det. Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det. Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 On thursday March the 4th, we launched Mandrakelinux 10.0 Community. One month, one week and one day later, we launch the official release, Mandrakelinux 10.0 Official ! Community = beta. den kan dere laste ned ifra ftper, den har et stort minus,, den det er et bug der som gjør at den leser feil ifra biosen osv.. og kan og sikkkert vil oxo slette windows. Official kom ut i går eller for 3 dager siden, det er en fulverdig versjon osv.. ikke noe beta. den er bare tilgjenglig for club medlemer. jeg har brukt mandrake en stund da, og tenkte at det billigste medlemskapet er $60 for et år, og da støtter du eks. kde osv.. så det er ikke mere en hva et windows spill koster da. også fikk jeg tilgang til non free saker som ati og nvida driver da. $60 er ikke så mye da dersom du bruker eller støtter linux litt. Lenke til kommentar
mdk2k4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det. Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med. jaja..Har 2 pc'er hjemme. en med mandrake 9.2 og 1 annen som jeg tester distroer på. Så hvis det at jeg liker å teste distroer sier jeg ikke har kontroll, så har nemlig jeg null kontroll edit: skrivefeil Endret 15. april 2004 av mdk2k4 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 har vel testa ca. 3 forskjellige mandrake distroer på laptopen min (evercom nw38ettellerannet....ukjent i alle fall) og alle har gått treigt osv... Ble lei alt juggelet og tuppa inn slackware. Fungerer gull! Skal vel teste debian etter hvert. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det. Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med. Nei, det betyr at man har lyst til å prøve forskjellige distroer, og se hvem som "PASSER" for deg. Det er ikke noe galt i å prøve et par distroer, så finner man ut hvem man synes er best. Du vet ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min skal ha fullversion jeg Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg. har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det. Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med. Nei, det betyr at man har lyst til å prøve forskjellige distroer, og se hvem som "PASSER" for deg. Det er ikke noe galt i å prøve et par distroer, så finner man ut hvem man synes er best. Du vet ikke hva du snakker om. ørten != (prøve eit par) Dessuten sa eg ikkje at alle som held på slik har det på den måten, eg sa berre at det ofte er slik Endret 15. april 2004 av jaskorpe Lenke til kommentar
nander Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har også vært medlem av Mandrake Club i et år nå, og synes vel også at de felste burde kunne ta seg råd til de ?60 det koster å støtte en distro. Jeg tror vi som brukere får MYE igjen for det... og kan gå glipp av mye ved ikke å gjøre det. men nok om det. versjon 10.0 community edition har stort sett fungert veldig bra for meg.. med bare noen problemer på min bærbare. Gleder meg til å laste ned den endelige versjonen (som for de neste to ukene er forbeholdt medlemmene ) kan bare anbefale den til alle! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jeg har krympet fat og ntfa partisjoner med både mandrake 9.x og 10.0 og kjøre dualboot på samme disk uten problem du har ikke gjort noe annet feil? Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Torbjørn, det har ikke noe med resizern å gjøre, det har noe med måten windows partisjoene er skrevet til mba (mener jeg), og iflg det en mandrake kar hadde skrevet på mandrake sin hjemmeside tror jeg, så er denne måte forholdsvis gammel, og at når da mdk 10 overskrev partisjonstabellen hadde de ikke tatt med støtte for det lengre (de trodde ingen brukte det lengre). Sånn at når du da reboota for å gå inn i windows igjen etterpå, kunne det hende at den ikke fant windows partisjonen din, selv om du gjenoppretta bootloaderen med windows-cden Skal være fikset nå. Endret 16. april 2004 av TimeTwister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå