Djmolvi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har en P900 og vil gjerne laste MSN på den så lurte på om noen kan hjelpe meg med det!!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har en P900 og vil gjerne laste MSN på den så lurte på om noen kan hjelpe meg med det!!! www.agilemobile.com Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Last ned agile messenger gratis fra handango. EDIT: Eller du kan bare trykker her, så slepper du finne det fram selv.. EDIT IGJEN: Uff, tøyser fælt nå jeg..var jo ikke link til agile engang.. HER!!!! kan du trykke for og laste ned agile messenger (freeware). Endret 15. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Java MSN PRO er bedre syns jeg. Jeg har nyeste shareware versjon så vist du har lyst på så er det bare å sende meg en pm, eller bare gå på my-symbian. :] Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har my-symbian shareware versioner (Er ikke det litt ulovlig? Eller er det bare jeg som roter litt med shareware og freeware og ting du må betale for ware osv?) Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 gratis i 30 dager eller no så må du ut med penga, eller --=FJERNET AV MODERATOR=-- Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg har en liten problem til at jeg klarer ikke å koble min P900 til data med kabel som var med pakke!!! Det kommer melding at ingen ting er koblewt til selvom nede på data skjermen får jeg beskjed at en USB kontakt er koblet til. Har til ig med lastet den ene program men alt hjelper så lite Endret 15. april 2004 av Djmolvi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå