FuglFøniks Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Wollah, skal bytte til nyeste firmware til min NEC DVD-brenner, NEC ND-1300A. Lastet updaten ned, gjort klar en diskett som er klar for DOS, og lagt inn på filene. Men... Når jeg starter opp kassa får jeg en feilmld. om å "replace I/O" eller no sånt, husker ikke. Noen med erfaringer? pain Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 *BUMP* Er det noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei, ja dette skjer hvist ganske ofte.. Prøv 3- 4 ganger etter hverander, til slutt fikk jeg det ihvertfall til. Hvis ikke, prøv en anne bios versjon (eldre). mvh roger Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 -mener du "ikke kan" oppdatere direkte til nyeste update, men oppdater gradvis, altså f.eks 107 først og så oppdater til 109.....! Det funka i alle fall for meg! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 -mener du "ikke kan" oppdatere direkte til nyeste update, men oppdater gradvis, altså f.eks 107 først og så oppdater til 109.....! Det funka i alle fall for meg! Hmm, oji, skal forsøke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå