Gå til innhold

Direct Connect


draboda

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått meg adsl og gledet meg til å sitte å laste ned stæj fra dc, jeg kom meg inn på dc og inn på servere men når jeg prøver å komme inn på folk står den bare å laster i evigheter uten at det lastes noe ned i det hele tatt...

noen som vet hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du må ha tålmodighet,alt kan ikke komme med en f**** gang..... ofte står du i kø i "dager"...du har jo adsl, så det går jo ikke tellerskritt,noe må du "ofre" for gratis stuff(vet det er irriterende å måtte vente, men har lært å akspetere det)......det kan være at du står i active, du må antageligvis stå i passiv, siden IP foranderes hver gang du restarter...dessuten, prøv dc++ eller bcdc++ er bedre!..har "resume", slik at om han du laster fra logger av, er det sjans at det fortsetter fra en annen, dett er er IKKE i vanlig direct connect(dessuten, om du krysser av for kun "hits" fra folk med ledige porter, kanskje det virker også, la pc'en stå på i 3dager og du har fått ned en god del stæsj...bare gi det tid

søk etter dc++ bcdc++ på google.com og du finner alltid en side som har dem.


startet med DC, gikk over til dc++, men byttet nettop til bcdc++, nesten identisk med dc++. men med noen markante forbedringer!
prøv også bcdc++, her kan du velge hastighet på upload og downlaod speed, slik at du kan surfe på internet, og ikke bruke alt på nedlastning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...