bjornar83 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Noen som har peiling?? Noen som vet noe om spesifikasjoner e.l.?? Trenger bærbar PC til august. Vil det være mulig å få tak i en PC med den nye typen prosessor til en overkommelig pris?? Gjerne under 15.000,-. Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hvis det er Dothan du mener, så er den underveis - kommer i Mai. Sjekk denne artikkelen 15.000 bør den være tilgjengelig for rund August... Endret 15. april 2004 av DellDude Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Så intel legger om "navnepolitikken" ja... Men vet man om det er noe særlig revolusjonerende ved disse nye prosessorene? tenker vel da mest på ytelse eller batterilevetid. De kommer vel me raskere wlan? Lenke til kommentar
knut Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Forskjellen er annen produksjonsprosess (fra 0.13 micron til 0.09) og dobbelt så stor cache (fra 1 til 2 MB). Det kommer også raskere buss (fra 400 til 533 MHz). Så ytelsen blir nok bedre på den samme klokkefrekvensen. Raskere trådløst nett kommer til de "gamle" centrino maskinene iløpet av april/mai. Om du ikke bryr deg om Centrino merket er det mange leverandører som har egne trådløse kort som støtter raskere nett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis det er Dothan du mener, så er den underveis - kommer i Mai. Sjekk denne artikkelen 15.000 bør den være tilgjengelig for rund August... Hahaha, for en fantastisk artikkel! Les den, og forklar meg etterpå hvorfor F@EN Intel egentlig innførte det deilige tallsystemet... Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 OK. 2MB cache og etterhvert 533MHz bushastighet. Høres ikke ut som det er noe å vente på en gang. Lurer på om jeg skal kjøpe nå eller vente. Er det store prisfall i sikte? Jeg finner nesten ingen PC-er med metallokk, og når jeg finner en så liker jeg ikke resten av maskinen/prisen:( Disse 1557 maskinene til Aopen hadde vært perfekte hvis de hadde hatt metallokk:) Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Akkurat det tenkte jeg også, at 1557 var perfekt bortsett fra metalllokket... så da firet jeg på kravene jeg, og kjøpte den... og så kjøpte jeg en skikkelig sekk å bære den i. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Problemet er bare at jeg skal ha masse bøker oppi samme sekken:( Men det spørs om ikke jeg også må fire litt på kravene... Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Min har ett rom til pc og ledninger og slikt... og et annet rom til bøker som kan utvides om det trengs... veldig kjekt. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hvor kjøpte du den?? Har du "navn" på den?? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er en Samsonite-sekk. Finnes endel forskjellige i veskebutikker der ute. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 g551 (og dermed kanskje også g 556 ??!!) har metallokk i hvert fall... ikke et eneste merke etter tastene på pc'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå