eiriksen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har sittet å tenkt på hva jeg skal gjøre når jeg flyller opp hdd#2, og kom fram til at jeg burde kjøpe en IDE kontroller og en ny harddisk Men så er det en ting jeg lurer på, når jeg setter opp enda en IDE-harddisk, hvordan gjør jeg det med master og slave og det der? Har allerede fylt opp den rekka til randen, så jeg bare lurer på hvordan man gjør det videre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøp deg en IDE kontroller, så er det samme opplegget der. Stapp inn et par disker og sett en til master og den andre til slave på hver kanal (du får vel alt fra en til fire kanaler) Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har ett til salgs hvis du er interessert Promise Ultra 100 TX2 IDE (PCI) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ja, det vel egentlig ikke stor problemet vel. Var bare litt nysjerrig bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå