Gå til innhold

Irriterende FileCaching i Nero ved DVDbrenning

brsseb

Anbefalte innlegg

Har et merkelig problem med Nero 5.5.10. Har DVD-brenner på den bærbare og har brukt den til å brenne ut filer som ligger på en annen maskin (har nettverk hjemme). Har gått helt fint å brenne ut før og har gått relativt kjapt (20 min ca, 2.4x DVD+ brenner). Men i det siste har jeg støtt på et problem:

Nå når jeg drar inn filene fra en annen maskin (ligger i en delt mappe på den andre pcen), vil ikke Nero brenne ut filene med en gang. Den vil først cache inn ALLE filene som skal brennes, noe som ikke er mulig da den bærbare nesten aldri har 4-5 GB ledig plass på harddisken. Aldri opplevd at man har måtte cache alt man vil brenne før, tidligere har den kanskje cachet et par megabytes og så begynt selve brenningen umiddelbart. Cachingen nå tar 10 minutter (før brenneren har i det hele tatt rørt den nye platen), og resulterer i en skummel "mulig lesefeil" dialog som timer ut etter 60 sec (før brenningen begynner)

Prøvd å reinstallere nero, men fortsatt samme problem. Noen som vet hva som er galt? Finner ikke noe fornuftig i instillinger i Nero.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...