Timur Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Innstalerte for lenge siden et eller annet ukjent program som lagde noen virtuelle cd stasjoner (nei ikke Alcohol eller Deamon tools). Jeg har nå 4 Virtuelle stasjoner, problemet er bare at jeg ikke får fjernet de. Prøvde og fjerne de i enhetsbehandling, men de dukka opp igjen ved neste oppstart. Noen som vet om det går ann og fjerne dem for godt i registeret? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har du avinstallert programmet det er snakk om? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ja, men noe må ha gått galt under avinnstalasjon. Og jeg husker ikke hva det het Men det bør da vel være mulig å fjerne via registeret Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 du kan iallefall fjerne stasjonsbokstaven for å gjemme den. høreklikk min datamaskin -> behandle -> diskbehandling -> høyreklikk på stasjoenn du vil fjerne og velg "endre stasjonsbokstav....." -> klikk fjern og så ok. Kanskje ikke det du ville, men jeg vet ikke hvordan det skal fjernes i registry. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 du kan iallefall fjerne stasjonsbokstaven for å gjemme den. høreklikk min datamaskin -> behandle -> diskbehandling -> høyreklikk på stasjoenn du vil fjerne og velg "endre stasjonsbokstav....." -> klikk fjern og så ok. Kanskje ikke det du ville, men jeg vet ikke hvordan det skal fjernes i registry. Nei ikke helt hva jeg skulle ha, men takk uansett. Kan bruke det midlertidig, mens jeg prøver å finne ut av det. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Installer programmet du hadde, se om du finner en funksjon som fjerner de virtuelle diskene - hvis ikke prøver du å fjerne programmet. Kanskje den klarer å fjerne det riktig. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Installer programmet du hadde, se om du finner en funksjon som fjerner de virtuelle diskene - hvis ikke prøver du å fjerne programmet. Kanskje den klarer å fjerne det riktig. Er bare det at jeg ikke husker hva det het. Og la desverre ikke merke til at de diskene forsatt var der før det hadde gått 1 måned. Trodde først de tilhørte et annet program som jeg hadde, men når jeg ikke kune bruke dem i det programmet skjønte jeg etter hvert at de tilhørte et annet. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Tok og brukte Aida 32 Enterprise System Information, deretter gikk jeg på Optical Drives også stod det hvem som hadde laget dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå