Gå til innhold

Hva er beste mus til FPS-spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min "Logitech M-S48" (for anledningen stemplet med Compaq-merke, da den fulgte med en gammel Compaq) fungerer helt ypperlig, og koster sikkert ikke mer enn en hundrelapp. Drar man ledningen frem litt, slik at den ikke hindrer bevegelse, er der intet behov for trådløs. På en "Gigashops"-reklamemusematte ruller den også helt ypperlig.

Edit: Oi oi oi, her er et bilde! Kan det bli bedre?

MS48_48a.jpg

Her ser vi et russisk OEM-stempel.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

har selv 4.0 og er storfornøyd. Gikk fra 3.0 og må si jeg ble positivt overrasket. Har en icemat på den siden den fulgte med i 3.0 bundlen og jeg ikke har giddi å bytte fordi den funker helt utmerket.

ps. 4.0 har og forbedret optikk fra 3.0. Tror 3.0 brukte 800 dpi mens 4.0 bruker 1200 dpi. Sier ikke meg en dritt men sikkert fint.

Lenke til kommentar
Min "Logitech M-S48" (for anledningen stemplet med Compaq-merke, da den fulgte med en gammel Compaq) fungerer helt ypperlig, og koster sikkert ikke mer enn en hundrelapp. Drar man ledningen frem litt, slik at den ikke hindrer bevegelse, er der intet behov for trådløs. På en "Gigashops"-reklamemusematte ruller den også helt ypperlig.

Edit: Oi oi oi, her er et bilde! Kan det bli bedre?

MS48_48a.jpg

Her ser vi et russisk OEM-stempel.

Har i alle år sverget til min trofaste Logitec Gaming Mouse ps2, 3 knapper, ligger som ståpt i handa, lett som f...

Eneste er at den var utslitt... (6-8 år gammel)

Så jeg kjøpte meg en Trådløs logitech(OEM) for ca 7 mnd siden.. regna med at jeg bare måtte bli vant til den...

Så fikk jeg enda en trådløs sak fra logitech(m-rp67) 3 mnd siden...

Den ble jeg møkklei da jeg ikke klarte å venne meg til den...

I dag kjøpte jeg en Microsoft Intellimouse Optical USB "Special Limited Edition"..

Skal etter embalasjen ha forbedra optisk sensor, og kommer med en generell syk finnish... liker denne godt... :)

Ang Musmatter...

Har intill nylig hatt en Everglide "Giganta" musmatte med Q3 motiv, men har for får uker siden gått over til fUnc sUrface 1030..

Uvant, da everglide var kald, blir denne fort varm... men dæven for en glide-effekt... Link til 1030 matta

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar

Hvis du synes MX500, 510, 700, 900 er klumpete, bør du prøve MX300, den har "normal" størrelse og funker fett i spill. Har så vidt jeg vet samme MX motor som 500...

Jeg har både en MX500 og en 300, personlig liker jeg 300 best i spill, men 500 er en drøm til alt annet..

Ser ikke poenget med trådløs mus på stasjonær maskin, dersom du ikke skal bruke musa langt unna...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hva mener du med fps? hva har det med mus å gjør

Men uansett. Ville ikke satse på cordless vis man skal spille :no:

Mye stress med ladding å sånt.

Kjøp heller MX 510 den nyeste med leddning.

Har selv MX 500 funker fett. :w00t:

fps = first person shooter, i dette tilfellet.

tviler på at han skal ha en mus som gir raskere oppfriskningsrate :roll:

Lenke til kommentar
funker helt greit i spill også, bare du blir vant til den.

men hvis du skal spille fps spill på topp nivå så er det ikke så lurt å bruke scrollen til å bytte våpen uansett (tar for lang tid)

Bytte våpen med scroll går for tregt ja, men jeg bruker selve scrolle-knappen en del, er det sånn at det er noe slags forsinkelse på denne knappen?

Lenke til kommentar

tja.

har prøvd begge mange ganger og det er bedre grep på Intelli Explorer 4.0 enn på 3.0.

4.0 skal visst ha litt bedre opptik men jeg merker ikke noe forskjell.

spørsmålet er vel om du vil ha litt bedre grep eller scroll hjul med trinn.

Lenke til kommentar

MX300 er ute av markedet i europa, muligens også i resten av verden, så den er det ganske vanskelig å få tak i (ubrukt). Hvor har dere fått tak i MX510? Jeg har søkt på flere webshopper, de fleste får den ikke inn før ut i mai en gang. Vil nok personlig anbefale Logitech fremfor MS om du spiller. Selv om diverse webshoper kaller MS-musene bl.a. "THE AIMBOT" og lignende, betyr ikke det at den nødvendigvis er bra for -deg-. Skal selv kjøpe meg en MX510 så snart jeg får muligheten til det, har en gammel Logitech Pilot ballmus nå, begynt å bli litt utslitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...