LittOmAlt Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei mine barn vil ha lyd på internett"!", Jeg har sjekket internett explorer instillinger og lyd er enablet. På volumkontrollen er alle lyder slått på. Så da er spørsmålet? hva kan være galt? Takker LoA Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei LittOmAlt, Du sier at barna dine vil ha lyd paa Internet. Vel det er egentlig ikke saa mye lyd der ute syntes jeg. Det er klart man faar en klikk-lyd naar man trykker paa en link. Eller hvis man spiller goyale flash-spill, ellers saa er det jo mulighet til aa lytte paa online radio som streames over Internet. Anyway, faar aa svare paa spm'et ditt, hvis du spiller av en CD eller lytter paa en MP3 fil, faar du da noe lyd ut av maskinen din. Har du sjekket av hoytalerne er koblet til riktig? Ellers saa ser jeg at du har gaat igjennom den obligatoriske sjekk lista (ihvertfall den jeg gaar igjennom) saa jeg ser ikke noe grunn til at du ikke skal faa noe lyd. Beklager at det ikke hjalp saa veldig mye. MvH Frankie Singapore Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 all lyd virker...bortsett fra fra TV'n og internettspill. Har ati all in wonder kort. så du har rett, det hjalp ikke all verden :-) men takk Andre lyse hoder der ute som har trollmanskraft? LoA Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei! Dette høres kanskje litt rart ut men: prøv å disable firewall(hvis du har ) Eller så kan du laste ned en annen nettleser, for eksempel opera. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Har Zone Alarm. Bra tips, skal forsøke når jeg kommer hjem Har også ASUS trådløs router, kan den filtrere bort noe tror dere? Har ikke endret noe særlig på standardoppsettet. PS Lyden på TV var borte fordi kontakten mellom ATI og lydkort var litt i ulage. Så nå gjenstår det å teste det med FW. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå