Cloud Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Pc min finner ikke ipoden. Ipoden får strøm fra firewire pluggen og lader, men det kommer ikke noe opp om at pc finner ipoden. Noe spesielt som må instaleres først? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 regner med du må installere drivere som følger med på cd'en, også helst iTunes, som også skal være med på cd Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Næh, du trenger ikke driver til iPod hvis den er satt opp til å fungere som Generic Mass Storage Device. Sjekket om firewirekortet ditt virker da? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Siden den får strøm går jeg ut ifra det.. Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmm.. prøv drivere eller itunes Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Siden den får strøm går jeg ut ifra det.. Nix, ikke nødvendigvis. firewirekortet tar strøm fra PCI bussen og sender den vidre bare ved å være koblet i Se på det som en ledning hvor lysbryteren er ødelagt i på-posisjon Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Altså, når man bruker firewire, trenger man ikke drivere i det hele tatt da selve harddisken i ipod'en dukker opp som en harddisk under "min datamaskin". Dersom du attpåtil installerer iTunes eller et 3.parts program, skal ipod hoppe inn med en gang. (og ja; jeg snakker av erfaring ) Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Så når ipoden ikke dukker opp så er det ipoden eller firewire porten min som er krash? Jeg har hatt problemer med ipoden før, sån som at den ikke har villet skru seg på++. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Så når ipoden ikke dukker opp så er det ipoden eller firewire porten min som er krash?Jeg har hatt problemer med ipoden før, sån som at den ikke har villet skru seg på++. Jepp, kan også være software - men har mine tvil. Dersom du ikke vil sende inn iPod uten å feilsøke, kan du prøve å formatere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Finn en venn, kollega eller bekjent med firwire. Stapp den inn og se omden dukker opp som HD...da vet du hvor problemet ligger. Mener å huske at dette også har noe med vilken ipod du har..de nyere er bedre. De eldste var veldig MAC only rettet. AKIRA Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har testet 2.gen og 3.gen, ingen forskjell hos meg. Menne.. Uansett trenger man ikke å installere drivere når man bruker firewire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå