Gå til innhold

Dagens LCD Teknologi, kontra den om 1år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine tanker:

prisene faller selvfølgelig. NEC setter sikkert ned prisen om en uke eller to, spesiellt på den skjermen der. tipper den legger seg rundt en 11-12 k

Vanskelig å spå fremtiden her. Ser vi prisene det siste halveåret har de jo steget, før de nå faller litt igjen. Masse som spiller inn.

Men prisene vil være betraktelig lavere neste år, så sant en verdenskrise ikke skulle komme til å skje.

Teknologien vil også være bedre, men ikke merkbart om et år. den skjermen du ser på har nylig fått et nytt panel og er dermed forholdsvis ny på markedet.

legger til at jeg kjøper den selv i disse dager :D

Lenke til kommentar

Enig med Øyvind her:

* Kvaliteten på LCD-teknologien vil nok ganske sikkert forbedres litt det kommende året, men neppe voldsomt.

* Prisen er egentlig det mest interressante. Her kan mye skje, men jeg håper selvsagt at prisene kommer til å falle noe (kanskje 20-30%?) Dessverre er det svært vanskelig å spå priser siden de svinger like uforutsigbart som aksjer.

Edit: skrivefeil..

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Så prisen faller på NEC 2080UX :thumbs:

Men det virker verfall som skjermene er blitt så bra at det er verd og bruke ein del penger på di. Skjermen er jo den tingen som eg føler det er verd og bruke mest penger på.

Bare tenk på alle di timer man ser på pc skjermen..... den tanken er farlig :cry:

Lenke til kommentar
Frister deg litt med bilder:

[skjermen]

Sinnsyk skjerm. Og jeg har sett mange!!!

Grattis med godt valg :D

Hehe Øyvind, skulle tro du drev med snikreklame nå :p

EDIT: Faen, hadde jeg vært litt eldre/hatt litt mer penger :cry:

Den mest sexy skjermen jeg har sett tror jeg :wow: Men jaja, gratulerer med gode valg Andy og Øyvind :thumbup:

Endret av pain
Lenke til kommentar
Den mest sexy skjermen jeg har sett tror jeg :wow: Men jaja, gratulerer med gode valg Andy og Øyvind :thumbup:

Håper du ikke snakket om utseende, men prestasjonsevne, for det der er jaggu meg en av de styggere skjermene på markedet... Men pokker som den er digg å sitte forran ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...