Con Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg i hele dag leitet rundt på alle webshopper jeg kan komme på etter SD-ram brikker til den gamle maskinen min! For bare et par måneder siden kunne man kjøpe en brikke på 512mb på absolutt data for kun 650,- kroner! Men nå finner jeg ingen steder det koster under 1000,- kroner! Er det sånn at prisene svinger veldig opp og ned...? Eller kommer de til å være sånn for altid? Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det har vore prissnusk i RAM i det siste så dei har stige alt for mykje. Håpar dei går ned att om ei stund. Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 SD-ram har hatt sine glanstider og er på vei ut av markedet, dvs at produksjon nærmer seg ingenting i disse dager og det medførere at prisen på SD-ram bare vil gå oppover. Du kan jo sjekke prisen på EDO-ram. Vil anbefale deg å kjøpe SD-ram på bruktmarked, pass deg for å ikke kjøpe ram med feil på. (Med en gang du har kjøpt brukt så kjør en memtest) -- Morten Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 SD-ram har hatt sine glanstider og er på vei ut av markedet, dvs at produksjon nærmer seg ingenting i disse dager og det medførere at prisen på SD-ram bare vil gå oppover. Du kan jo sjekke prisen på EDO-ram. Vil anbefale deg å kjøpe SD-ram på bruktmarked, pass deg for å ikke kjøpe ram med feil på. (Med en gang du har kjøpt brukt så kjør en memtest) -- Morten Helt sant det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå