Gå til innhold

Dyre RAM-brikker!

Con

Anbefalte innlegg

Nå har jeg i hele dag leitet rundt på alle webshopper jeg kan komme på etter SD-ram brikker til den gamle maskinen min!

For bare et par måneder siden kunne man kjøpe en brikke på 512mb på absolutt data for kun 650,- kroner!

Men nå finner jeg ingen steder det koster under 1000,- kroner!

Er det sånn at prisene svinger veldig opp og ned...? Eller kommer de til å være sånn for altid? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SD-ram har hatt sine glanstider og er på vei ut av markedet, dvs at produksjon nærmer seg ingenting i disse dager og det medførere at prisen på SD-ram bare vil gå oppover. Du kan jo sjekke prisen på EDO-ram.

Vil anbefale deg å kjøpe SD-ram på bruktmarked, pass deg for å ikke kjøpe ram med feil på. (Med en gang du har kjøpt brukt så kjør en memtest)

--

Morten

Lenke til kommentar
SD-ram har hatt sine glanstider og er på vei ut av markedet, dvs at produksjon nærmer seg ingenting i disse dager og det medførere at prisen på SD-ram bare vil gå oppover. Du kan jo sjekke prisen på EDO-ram.

Vil anbefale deg å kjøpe SD-ram på bruktmarked, pass deg for å ikke kjøpe ram med feil på. (Med en gang du har kjøpt brukt så kjør en memtest)

--

Morten

Helt sant det der! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...