Gå til innhold

Hold dere unna logitech sin kundesupport


Anbefalte innlegg

Hei, har et Logitech Z-680 lydsystem. Dette ble kjøpt i januar hos itbutikken siden de var billigst. Settet kom fram etter 14dager og ble kobla opp. Alt var fryd og gammen. Men etter å ha sett på film med brukbar høy lyd i noen timer for testing så ble forsterkeren i subben(til hele settet) så varm at noe i den smelta(kom røyklukt). Sendte settet tilbake til itbutikken der det ble kjøpt. Dette tok vanvittig lang tid ca 5uker før jeg fikk nytt. Men til slutt kom settet tilbake og det virka(virker enda). Her begynner det virkelig irriterende. Jeg leste på et forum at noen av settene hadde en white hiss/noise lyd i centeren, det hadde også den i mitt nye sett. Dette var pga controlpoden. Leste at man kunne få ny gratis fra logitech. Sendte dem mail og de skulle sende meg ny free of charge i fra nederland. De gikk bare noen få dager så ringte de fra tnt(pakketransportselskap) og spurte etter fødselsnr mitt for fortolling, thats it. Et par dager etterpå kom pakken levert på døra med posten. Jeg var ikke hjemme så dama signerte den ut. Alt vel så langt...de leverte som avtalt en ny en gratis..og fort gikk det også. Men det ble ikke noe lydmessig forskjell. Og noen dager seinere fikk jeg brev fra tnt at de skulle ha 299 for fortollinga. Derfor skreiv jeg en mail til logitech og spurte de om de var klar over at det kostet meg så mye. Denne mailen fikk jeg aldri svar på.

Men igår mens jeg lå og sov ringte de fra tnt. De spurte som vanlig etter fødselsnr mitt. Jeg var så trøtt at jeg bare fikk spurt om det gjalt noe logitech saker(trodde det var noe med mailen min til logitech). Men idag mens jeg var på skola kom det en ny pakke fra logitech....og dama signa den ut igjen. Nå regner jeg med at det bare går et par dager så har jeg et nytt brev på 299 kr i postkassen...hva skal jeg gjøre? Sendte en litt sint mail til logitech i sted etter å ha prøvd å ringe tnt(som la meg i en automatisk tlf kø i 25 min. og ba meg om å vente så kutta den kl 17.00 og sa at kontortiden var ferdig) der jeg sa at jeg aldri hadde bedt om controlpod nr 2..og hvem som skal betale 598 for fortollinga på to rmaer. Er det bare å smile pent og betale..? Jeg syns iallefall det er sure penger og kjipt av logitech og bare sende meg en til cp etter at jeg spurte om de visst at det var avgifter på den første :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...