Muteki Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har da begynt å klokke CPU'en min og har greid meg til 3,0Ghz(ikke mye, men!). Jeg vill ikke gå høyere fordi når jeg kommer meg til 3,1Ghz kommer det høye og rare knitre lyder fra høytalerne! Er det siden jeg har klokket( har ikke rørt Vcoren eller hva det enn var) eller er det høytalerne som er dårlige? PS!: Høytalerne er 20år gamle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Høres rart ut, men du får greie høytalere for en 50 lapp nå Prøv å bytt. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 dessvere ikke kjøpe nye høytalere! Sparer til dette korte her! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 har du pci lyd kort??? kan ha noe med pci lock som gjør at det knitrer i høytalleren Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Nei, jeg har ikke PCI lydkort nei! Jeg bruker de som er på Abit IC7-MAX3 hovedkortet mitt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 dessvere ikke kjøpe nye høytalere! Sparer til dette korte her! Du får Powercolor 9800 Pro til 1900 mener jeg. Dog ikke med VGA Silencer. Jeg har forresten det kortet du sparer til, og er fornøyd. Kjøpte det da det var på tilbud Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det er derfor jeg sparer til HIS kortet fordi VGA Silencer er på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå