DJLuNaTiC Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 I mange land er det ikke lov og ha LAN som vi har her. Snakket med en fyr fra USA, og sa at arrengemang som TG aldrig kunne skjedd i USA pga trøbbel med forsikring og garantert åpent marked for pirat kopiering. Dette gjelder nok i de fleste EU land også. Så jippi for oss=)!!! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Merklig at et så lite land som Norge kan ha verdens største lan da. Kanskje det bare er mange flere nerder her til lands Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Merklig at et så lite land som Norge kan ha verdens største lan da. Kanskje det bare er mange flere nerder her til lands eller som en av de over skrev vi hakke så strenge lover når det gjelder litt ulovelig programmer i usa ville sikkert RIAA og sånt stått i hallen og krevd tid til å søke gjennom alle pcene Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det ver vel bare å vente til det ikke blir lov å dele filer og sånn på lan fordi at EU er ja.. skakke nevne det her Rart at microsoft er hovedsponsorn til TG- da det kanskje er flest der som har pirat versjon av OS Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hva står TG får TG= The gathering Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 TG er langt fra verdens største.. Det er vel norges største så kommer 'Nait' i Narvik her i norge tror jeg.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 nei, jeg mener å ha hørt at det er verdens største. Post nr 400 btw. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja, men det er det ikke! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 I et lokale er det verdens største lan. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Delte meninger her ja Kan dere komme med noen form for bevis når dere sier at det er det største/ikke det største? Da hadde det blitt litt bedre Endret 20. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 TG er langt fra verdens største.. Det er vel norges største så kommer 'Nait' i Narvik her i norge tror jeg.. Yay! Go Nait go! jeg bor i narvik jeg, og nait er stort det og! Jeg har også lest/hørt at TG er størst i verden. Er litt spesielt at verdens største LAN arrangeres i lille norge Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvor mange deltakere har Nait da? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 TG er et dataparty, ikke et lan! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 TG er langt fra verdens største.. Det er vel norges største så kommer 'Nait' i Narvik her i norge tror jeg.. TG er nok størst enda, kan du motbevise det? http://www.google.com/search?q=%22worlds+b...=UTF-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) TG er verdens største, de som kommer etter finner sted i Sverige, Danmark og Finnland, muligens ikke i den rekkefølgen. Grunnen til at de største finner sted i Norden må sies å være pga vår velferd. det er ikke i mange land så mange unge har PC. USA ville nok være den største utfordreren, men de har som sagt mye strengere regler. og en saksøkingskultur uten like. det må nok skremme vannet av alle som har lyst til å arrangere. i fjord tror jeg det var noen fra Thailand på TG som skulle lære å arrangere slike Giga-LAN. det at Norge er så lite gjør jo at vi bor tettere og da trenger vi ike dra så langt som en eventuell Amerikaner ville ha gjort. Høyere Nerdetetthet Edit: masse trykkleifer Endret 21. april 2004 av Agilex [X_Lab] Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Nait hadde 712deltagere i fjor + Crewet og +++ Endret 21. april 2004 av Slednecks Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 The Gathering is the largest computerparty in the world. Last year, 5200 visitors attended the annual event which takes place at Vikingskipet Olympic Arena in Hamar, Norway, and lasts for five consecutive days. Bare gå inn på TG`s hjemmeside! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nait hadde 712deltagere i fjor + Crewet og +++ det er jo ingenting, da er jo t.o.m OsloLAN større. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 TG er et dataparty, ikke et lan! Jepp det er det..og det er oxo det som er i topicen i denne diskusjonen. Hvilket dataparty som er størst. Altså TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå