Gå til innhold

Dataparty

ManagHead

Anbefalte innlegg

I mange land er det ikke lov og ha LAN som vi har her. Snakket med en fyr fra USA, og sa at arrengemang som TG aldrig kunne skjedd i USA pga trøbbel med forsikring og garantert åpent marked for pirat kopiering. Dette gjelder nok i de fleste EU land også. Så jippi for oss=)!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merklig at et så lite land som Norge kan ha verdens største lan da.

Kanskje det bare er mange flere nerder her til lands :thumbup:

eller som en av de over skrev

vi hakke så strenge lover når det gjelder litt ulovelig programmer

i usa ville sikkert RIAA og sånt stått i hallen og krevd tid til å søke gjennom alle pcene

Lenke til kommentar
TG er langt fra verdens største..

Det er vel norges største så kommer 'Nait' i Narvik her i norge tror jeg..

Yay! Go Nait go! jeg bor i narvik jeg, og nait er stort det og! Jeg har også lest/hørt at TG er størst i verden. Er litt spesielt at verdens største LAN arrangeres i lille norge :thumbs:

Lenke til kommentar

TG er verdens største, de som kommer etter finner sted i Sverige, Danmark og Finnland, muligens ikke i den rekkefølgen.

Grunnen til at de største finner sted i Norden må sies å være pga vår velferd.

det er ikke i mange land så mange unge har PC.

USA ville nok være den største utfordreren, men de har som sagt mye strengere regler. og en saksøkingskultur uten like. det må nok skremme vannet av alle som har lyst til å arrangere.

i fjord tror jeg det var noen fra Thailand på TG som skulle lære å arrangere slike Giga-LAN.

det at Norge er så lite gjør jo at vi bor tettere og da trenger vi ike dra så langt som en eventuell Amerikaner ville ha gjort. Høyere Nerdetetthet

Edit: masse trykkleifer

Endret av Agilex [X_Lab]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...