X-Fiesta Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 disse viftene fra raidmax suger, nesten ikke noe vits i dem, de blåser ingen ting, du kan stoppe den med lillefingeren, og de bråker en del, kjøp nye kabinett vifter Hvis de suger, kan du bare snu dem, da blåser de... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 disse viftene fra raidmax suger, nesten ikke noe vits i dem, de blåser ingen ting, du kan stoppe den med lillefingeren, og de bråker en del, kjøp nye kabinett vifter Hvis de suger, kan du bare snu dem, da blåser de... Sykt bra Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 kremt...kremt!jeg har et raidmax kabinett sjøl jeg....når viftene går for full maskin kan jeg sove uten problemer det er lydløst nesten jo....det kommer an på hvilke vifter du vil ha! snu alle viftene slik at de suger inn luft Bør jo ha sånn noe lunde like mye luft ut som inn da (litt mer inn, og støvfilter på disse) Ellers blir det kompressorkasse Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 du kan stoppe den med lillefingeren det kan no du med alle vifte untatt kansje delta. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 du kan stoppe den med lillefingeren det kan no du med alle vifte untatt kansje delta. Jeg prøvde det, måtte nesten sy! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 du kan stoppe den med lillefingeren det kan no du med alle vifte untatt kansje delta. Jeg prøvde det, måtte nesten sy! jeg kom borti thermaltake extreme volcano 12+ min, og jeg måtte sy et sting flerret opp huden på pekefingeren Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har raidmax, jeg fikk med 5 vifter. Men kjøpte ikke det samme. De med lys i fra raidmax er ikke så dårlige. De andre styres av temeraturen og er DRITT! De lager IKKE LYD, men er svake. Jeg prøvde å varme opp den tingen som måler temp. Det var ikke stor forskjell. I det hele tatt, ikke kjøp raidmax. Jeg har det selv, skjermkortet er alt for langt oppe, slik at du ikke får satt inn kabelen fra skjermen. Jeg måtte ta en kniv og skrape av plastikken på enden av skjermkabelen (ikke kødd!) Og jeg ser at kvaliliteten er dårlig, kjøp alt annet... Men det holder jo... Men om du er nøye på det, ikke kjøp det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå