sew Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvor finner jeg en av og på knapp til pcen min? har tadd ut alt fra en gammel VHS spiller og bygd inn en pc! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan vel i prinsippet bruke en vanlig lysbryter, men jeg er vel egentlig ikke den rette personen til å svare på dette.... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er ikke helt sikker man hvis du bruker en vanlig lysbryter så skrur vel pcen av etter en kort stund hvis du ikke tar bryteren tilbake til av. Den bryteren som brukes i pcer kutter vel forbindelsen når du slipper knapen så det er bare et støt som gjør at pcen skrus på. elfa har vel godt utvalg i brytere de har også butikekr i norge. Jeg fant brytere under: Elektromekanikk/Pneumatikk, Strømbrytere, Trykkstrømbrytere. Hvis du kan bruke noen av dem så har du ganske stort utvalg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hvis du ikke har kastet innmaten av den vhs-spilleren kan du nok finne noen brukbare mikrobrytere, de bryter strømmen med en gang de har blitt trykt inn. Eller så kan du jo bare kortslutte de to pinnene på hk som du vanligvis kobler bryteren til med en skrutrekker, funka for meg.... Endret 16. april 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 kan gjøre det veildig enkelt.. du kan bare gå på microplex.no og finne en bryter fra lian li der, husker ikke hvor du finner den... men har sett den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå