Clintern Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Åssen får man montert filteret på enermax vifta 80x80?? Sjekk filter type: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF80 For evt kabinettinfo se signaturen. _________________ Chieftec Dragon Medium Tower Svart/m Dør 340W AMD XP1600+ 1.4GHz MSI K7T-266 PRO2-RU 60GB Western Digital HDD 256 DDR RAM Gainward Geforce3 Ti/500TV 128MB 4.0ns(Detonator 27.70 drivere) Windows XP Pro [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-04-02 14:37 ] Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Never mind, fant det ut Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 :oops: Det gjorde jeg ikke nei, hehe.. Trenger fortsatt hjelp! klarte å få ut den innerste ramma, men ikke noe ser ut til å passe på vifta. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 du skrur filteret fast der grillen stod! jeg bruker selv filter på min enermax kabinett-vifte, men et lite tips! bruk heller damestrømper som filter :wink: det er meget efektivt i forhold til pris, tar mindre plass, og det øker luftgjennomstrømningen sammenlignet med vanlige filtre... Lenke til kommentar
HAG Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Lurte på det samme til mitt Chieftech "maxi-tower". Det dumme er plassen foran viftene når de står i "harddisk skuffene" eller holderen under, svært liten plass mellom vifta og chassi til kabinettet. Demonterte grillene på mine Enermax vifter på avsug bak for å få montert i holderen, samme foran på innsugviftene. Gjorde som en tipsa over, kjøpte knestrømper og tapa på utenpå chassi foran "inn viftene" dette har tatt litt skitt. Midi-toweret er mer vrient, hele plastfronten må av for å legge filter på utsida av chassiet. Fant ikkje ut av det på et midi-tower fra Chieftech eg skaffa etter det store (DA01BD) som eg vil fortsette å bruke - nett støydempa med kittet fra NoiseControl..bedre enn mattene med alu fra Biltema (dyrere og..). Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 16:04, HAG skrev: Lurte på det samme til mitt Chieftech "maxi-tower".Det dumme er plassen foran viftene når de står i "harddisk skuffene" eller holderen under, svært liten plass mellom vifta og chassi til kabinettet. Demonterte grillene på mine Enermax vifter på avsug bak for å få montert i holderen, samme foran på innsugviftene. Gjorde som en tipsa over, kjøpte knestrømper og tapa på utenpå chassi foran "inn viftene" dette har tatt litt skitt.Midi-toweret er mer vrient, hele plastfronten må av for å legge filter på utsida av chassiet. Fant ikkje ut av det på et midi-tower fra Chieftech eg skaffa etter det store (DA01BD) som eg vil fortsette å bruke - nett støydempa med kittet fra NoiseControl..bedre enn mattene med alu fra Biltema (dyrere og..). Hm..så man må d ja.. Får ta av hele fronten da. Klarte ikke å feste filteret rett på vifta :sad: Prøvde sånn som blanc sa men da kom filteret inni bladene på vifta slik at den umulig kunne gå rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå