Thlom Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg lurer på hvorfor siden ser helt syk ut i Opera... masse streker og bilder som er skev. helt sykt. Fungerer helt fint med opera hjemme, men på skolen er det helt vilt. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 hvordan mener du? legg ut et screenshot! :smile: prøv F11 Lenke til kommentar
OIS Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: Fungerer helt fint med opera hjemme, men på skolen er det helt vilt. der svarer du jo deg selv... det er ikke opera det er feil med, men hva de nå har installert og ødelagt på skolen din... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Det som er rart er at det er stygt i win2k på skolen, det er stygt i linux på skolen, men funker flott i win 2k hjemme. I mozilla funker det fint i linux. merkelig :sad: De fleste andre sider ser helt fine ut, men ikke hw.no. Skal mekke opp en screen så fort jeg får kontakt med ftp'n min... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 det tok meg sju år på universitetet å forstå at alt er ille på skolen :smile: [ Denne Melding var redigert av: tokr på 2002-04-11 03:15 ] Lenke til kommentar
EmK Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Det er nok skolen som har gjort noe feil ja... Virker helt fint for meg :smile: Opera eier !! Noen burde teste forskjellen på Opera og IE/Netscape/Mozilla. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: olsen skrev (2002-04-02 14:36):Jeg lurer på hvorfor siden ser helt syk ut i Opera... masse streker og bilder som er skev. helt sykt.Fungerer helt fint med opera hjemme, men på skolen er det helt vilt. *sukk* Hva har dette med tilbakemeldinge å gjøre? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Det er jo en tilbakemelding på at sidene ikke er designet bra nok... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 20:03, olsen skrev:Det er jo en tilbakemelding på at sidene ikke er designet bra nok... ...eller at Opera ikke er bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå