Johnx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Oppsett: AMD 2400+ TwinMOS PC3200 512mb x 2 Sapphire Radeon 9700 Pro, cat 4,2 Win XP Pro Skal denne maskinen klare Far Cry på full grafikk? Det hakker når det kommer mange detaljer og folk inn i bildet Hva er det som ikke takler "presset"? Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 kanskje for lite minne på gpu? Er det 128 MB? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg fikk ikke FarCry til å gå smooth før jeg fikk 1GB ram. Se profil for specs. EDIT: Med alle detaljer på very high og 1280x1024 vel og merke. Endret 15. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Det er CPU som skorter. Sjekk FiringSquad sin test av 6800 Ultra under Far Cry seksjonen og Test Oppsettet. Du ser da at 9700Pro brukes og får omtrent 40 fps [er vel gjennomsnittlig, men uansett:)] med A64 3400+ og 512 MB RAM. Endret 15. april 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 han har en gb ram og skjermkortet er mer enn godt nok. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det skal helt klart gå bra med det oppsettet. Hakker andre krevende spill du har? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det skal helt klart gå bra med det oppsettet. Hakker andre krevende spill du har? Har 1GB ram ja, CS:Condition Zero hakker vertfall ikke og heller ikke Call of Duty. Skal prøve de nyeste ATI driverne nå! Selv tror jeg det er CPU som svikter.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Oppsett: AMD 2400+ TwinMOS PC3200 512mb x 2 Sapphire Radeon 9700 Pro, cat 4,2 Win XP Pro Skal denne maskinen klare Far Cry på full grafikk? Det hakker når det kommer mange detaljer og folk inn i bildet Hva er det som ikke takler "presset"? Spillet skal LANGT fra hakke på dette systemet. Prøv nyeste Omega drivere, du må også være sikker på at du har installert hovedkortdriverne fullstendig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jo kjører du 8x aa og af så vil det jo sikkert hakke, men det systemet der er i mine øyne kjempebra Lenke til kommentar
F.V Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det er nokk noko gale i systemet ditt. prosessoren har ikkje så alt for masse å seia i spel men kansje du skulle alikevel prøve AMD2500+, den klokker lett opp til 3200+. Kansje du ska formatera systemdisken å instalera alle prog på nytt. Har du ghosta PC'n fø ikkje så lende sia så kan du jo prøve det gamle. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prøv å defragmentere harddisken (både hoveddisken og disken du har installert spillet på - om du har partisjonert disken da). Spillet bruker vanvittig mange teksturer, om de ligger spredt rundt på disken tar det tid å laste de inn i minnet. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Reformatering og defragmentering skal ha fint lite å si på ytelsen i farcry. Hvis så hadde vært fakta så ville de fleste spill/programmer også fungere godt under pari så problemet ville ikke bare påvirke Farcry Laga akkurat et post om driverinnstillinger her. Hvorfor nevnes aldri driverinnstillingene når folk snakker om fps, og flyt i spill. Det er jo der de store utslagene ligger. Folk slenger ut meldinger om fps og hakking i spill, i øst og vest uten å engang nevne hvordan innstillinger de har på driverne Og til trådstarter: Nei PC'en er ikke dårlig, men du må nok moderere deg på driverinnstillinger og AA, AF for a få FarCry noenlunde "smooth" Endret 15. april 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Fint bidrag fra Castor der visste ikke at det kunne ha så stor effekt! Men selv har jeg sett at AF-instillingene kan ha enorm forskjell på FPS i Far Cry. Og man kan nesten ikke se forskjell i billedkvaliteten i det hele tatt, men desto større forskjell i antall frames. Endret 15. april 2004 av El Noobo Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg måtte formatere før laggen gikk bort hos meg i farcry, selv om jeg har litt lite ram(512MB) så gikk det mye bedre etter en formatering. Og ingen andre spill hakket hos meg heller. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har du den beryktede beta versionen som kommer i form av 3 iso cder??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå