Mr.Elendig Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Eg lurte på om det er nokon andre som har oplevd det samme problemet som meg. Når eg starter xchat som ein anna bruker en root, så får eg sag fault. Som root fungerer xchat uten problem. Men irc og root er jo ikkje akkurat den sunnaste kombinasjonen. Problemet har oppståt etter at eg instalerte dropline, som bruker xchat-2.0.8-i686. Tidligare brukte eg 486 optimaliserte utgaven av xchat... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det stemmer.. bekymrer meg ikke så mye ettersom jeg bruker irssi Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Fjerningen av libiconv i siste dropline har lagd en del problemer her. Mulig det er relatert? Men da burde det ikke virke på noen brukere... Hva om du kopierer configfilene til root? Da finner du iallfall ut om det er en konfig feil eller rettighetsproblemer Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Opdatering: Dropline og xchar 2.0.8 er ein dårlig kombinasjon. Slengte inn 2.0.6 og alt virka som det skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå