andylove Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg sitter litt fast her kan man si. Jeg skal lage en lagerliste for dvd plater, hvor jeg kan sette inn pris og info om platen osv. Dette er greit. Men, jeg vil veldig gjerne ha en checkbox til å krysse av, på samme linje som info om filmen. er det noen som har en god ide til hvordan jeg skal gjøre dette? Opplegget rundt ser slik ut: <td width="980" bgcolor="#F1A629" height="783" rowspan="2" style="text-align:left; vertical-align:top;"/> <font face="Verdana"> <br><h1><center><font color="#336699">.: DVD PÅ LAGER :.</font></center></h1> <table border="0" width="700"> <tr> <td width="100" Valign="Top"> vare 1<br> vare 2<br> vare 3<br> </td> <td width="600" Valign="Top"> <table> <tr> <td>Vare info!</td> <td><input type=checkbox name=del[2] value=2></td> </tr> </table> </td> </tr> </table></font> Om noen kan hjelpe meg med dette, blir jeg veldig glad På forhånd takk Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 <table> <tr> <td>Vare 1</td> <td><input type="checkbox"></td> </tr> <tr> <td>Vare 2</td> <td><input type="checkbox"></td> </tr> <tr> <td>Vare 3</td> <td><input type="checkbox"></td> </tr> </table> Tror jeg... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Et godt spørsmål er hva du skal bruke checkboxen til. Kan bare bekrefte at hvis den er til pynt, funker PT sin bra. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Må jo sette det inn i en <form>-tag dah.. Han spurte om tabellen, og jeg kom med tabellen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Må jo sette det inn i en <form>-tag dah..Han spurte om tabellen, og jeg kom med tabellen Ja, og den funker bra! Burde hatt en <th>, men det fikser han nok selv! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Burde hatt en <th>, men det fikser han nok selv! Hva er egentlig forskjellen mellom <td> og <th>? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Burde hatt en <th>, men det fikser han nok selv! Hva er egentlig forskjellen mellom <td> og <th>? Uttalen av ordet, vertfall.. @ Trådstarter; Ville ikke en database vært bedre..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) <th> er table header, mens <td> er table data. ...tror jeg. Endret 15. april 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Stemmer, det. Table header og table data. Begge defineres i css: th { } td { } Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Stemmer, det. Table header og table data. Begge defineres i css: th { } td { } eller du kan bare lage en div.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ja, men ikke hvis du skal lage en tabell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå