Luv Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Ja, jeg tenkte altså på å putte pc'n i den. Har en shuttle SB51G. Skal selvfølgelig ikke har kabinettet oppi, for dem som trodde det. Bare HK, skjermkort ol. you know. Målene er: 29x26x16cm. Hovedkortet er 18x25cm så det er ikke no problem. Nå, hva tror dere? Blir jo skikkelig digg å ta med seg på LAN ol. Edit: snakk om den lille av dem. Endret 15. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Burde funke fint det. Har tenkt lenge på å finne på noe festlig med min Shuttle også, men får ikke helt bestemt meg. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Det som er greia er vel at jeg skal på plass til en skikkelig CPU kjøler også. Kansje en slim-cd ting. Endret 15. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvorfor ikke bare montere håndtak i aluminium på toppen av shuttelen ? Men er gøy å modde da enten det er i en koffert eller et kabbis Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Er VELDIG åpen for tips. Ingenting blir for teit . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hiv det inn Vil se resultat jeg ass:P Ideèr ? .. Finn noen fete knapper på Elfa.se ( IP65 ) eller noe.. Smell det inn, mekk vindu og pell i harry lys ;D Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jeg skulle ha en pc inni en standar stresskofert alt var målt opp og slikt, og så sier pappa(han skulle ha den) jeg vill heller ha en dell Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg synes at det hadde vært mye tøffere og bare bruke kofferten som bærekasse for shuttelen, det hadde jo sett litt überproft ut. Det som er så teit med å ha pc i en koffert og lignede er I/O portene bak på hovedkortet, det blir liksom aldri bra. Men får du det til bra, så hadde det jo vært genialt Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg synes at det hadde vært mye tøffere og bare bruke kofferten som bærekasse for shuttelen, det hadde jo sett litt überproft ut. Shuttlen er for stor til det. Ellers hadde jo det vært uber-tøft, helt enig. Men noe vindu blir det neppe. Blir sikkert 1 80mm hull og 2-3 60mm hull. Har griller som passer perfekt til formålet. Må bare høre med mor/far om når jeg kan sitte på med dem til clasern. Har forøvrig 2 10cm blåe kathoder som sikkert passer kjempe bra. Digger effekten av Alu og blått lys. Endret 15. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Får jo en shuttle inni der da, med mindre han bare skal putte shuttelen inni kofferten bare... EDIT: leste nå, hw'n burde jo kunne gå oppi der da!! du må nok modde litt inni kofferten også, men det skal gå.. Bare pass på å ha god sirkulasjon inne i et så lite kab.. Lykke til Endret 15. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Får jo en shuttle inni der da, med mindre han bare skal putte shuttelen inni kofferten bare... Det var det han mente. Er jo snakk om shuttle, noe som egentlig bare er et kabinett med HK. Kan ikke være no shuttle når man tar den utav kabinettet. God natt! Endret 15. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Om noen har lyst til å lage noe lignende dette, så tror jeg det passer veldig bra med et m-ATX hovedkort og ATX PSU etter et par modifikasjoner. BILDE FILM Som du ser kan denne brukes både åpen og lukket, og når den er lukket vil viften på CPU akkurat ned i hullet i PSU og sørge for god airflow. Det er også plass til full size PCI og AGP kort. -Koffert @ CO = 300,- -Hovedkort @ komplett = 800,- (Demobrukt = 50%) -CPU @ komplett = 350,- -RAM = 550,- (!!! ram er dyrt nå) -HSF @ komplett = 250,- -PSU = 300+ (0,- for gammel som bare ligger og slenger) -HD = 600+ -Vifte = 100+ Totalt ca 2500+,- Det er både VGA og Lydkort på hovedkortet, og jeg tror det er NIC. Endret 16. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kan bli pent dette Keep us posted. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du har sjekket for sikkert at CPUvifta får plass nedi PSU? Genialt planlagt! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har du tenkt til å ha noe AGP kort oppi der? Hadde vært dumt å komme på lan med onboard skjermkort Hvis du får plass, og du har tenkt til å bygge inn et skjermkort, pass på at det også får kjølingen sin Dette prosjektet skal jeg følge med på. Kan bli dritfett. Skulle gjerne hatt en slik LAN-koffert-PC selv Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg har nå tenkt å ha alt så stealth'a som mulig. Mulig det blir sån at jeg på opne lokket for å få tillgang til usp portene i front. Kan også være at jeg må lage pci/agp festene innenfor kofferten, og hellen bare lage noen fine hull til kablene. Men man får se. Jeg har jo ikke sjekka om dem har den ikke enda. EDIT: noen som kan vise meg bilder av tykkelsen/størrelsen av disse pyntelistene i gummi? Endret 16. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sjekk min da under.... ghetto koffert Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 sjekk min daunder.... ghetto koffert Kan ikke si at det er en av de mest gjennomførte casemoddene jeg har sett Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Ork å ta opp min mangemåndersgammletopic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå