Shiva Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg bruker all cd cleaner. Disse svarte sprayflaskene fra platon og litt dasspapir. Rent blir det og tar knekken på fettflekker fra ungene. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har en flaske kondensfjerner jeg bruker til resning av cpu o.l. Den har påtatt seg oppgaven som universal rensemiddel, renser også skjermen med den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Selvom når jeg "stor" renser tastaturet tar jeg ut alle kanppene og legger dem i vasken med sånn desinfiserende væske Håper dette var ironi, hvis ikke så må du passe deg for menn i hvite lange frakker. /Cyrus det var sant, desinfiserende væske går da nder blant annet såpe Og jeg vasker henda mine etter skole/jobb what ever så tastaturet ikek skal bli så ekkelt.. Jeg spiser her også. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tenke dette scenarioet med skolepc'er. elev går på do, vasker ikke hendene, bruker dataen. Neste time er det annen elev sin tur til å trykke på tastene. Så kommer lunchpausen og matpakken skal til livs. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ja "offentlige" tastaturer er nok værre ja, det jeg mente var de man sitter med hjemme foran datan, jeg nei de tastaturene som er på skolen er ekkle, med masse sånn svart aids på.. ugh. Sånn blir det når masse møkkete fingre sitter å klisser på de i noen år Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gå på elkjøp og spør! Jeg spurte der hva jeg skulle bruke til å vaske skjermen min med, og han stappet henda mine full av rare pakker med en våt og en tørr serviett, og de funker kjempebra! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva bør man bruke til å tørke av tft skjermer da?, er litt skeptisk til vann rett på skjermflaten. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva bør man bruke til å tørke av tft skjermer da?, er litt skeptisk til vann rett på skjermflaten. ikke vann rett på skjermen nei da renner det jo bare inn i kantene og kan skade skjermen! Som regel går det helt greit med en myk klut fuktet med litt vann (ikke slik at det drypper eller renner av den...). Noen tyr også til microfiber kluter noe som jeg personlig er skeptisk til, men hvis du først bruker det så kjøp en som er ment for formålet og ikke bruk disse grove typene... Når skjermen min er litt ekstra skitten pleier jeg å bruke sånn "våtserviett" spesielt lagd til formålet, tror f.eks. komplett har sånne. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 eneste jeg bruker for og vaske sjermen er slike våtservietter og tørker av med en tør klut:) Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvor kjøpte du pappan din? Hadde vært kult med pappa bundlet med spritservietter Vet desverre ikke pappa har data firma og di er ganske gamle, men di funker som Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva skal brukes på lcd skjermer?? Jeg har hørt at de ikke tåler fuktighet.. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ja "offentlige" tastaturer er nok værre ja, det jeg mente var de man sitter med hjemme foran datan, jeg nei de tastaturene som er på skolen er ekkle, med masse sånn svart aids på.. ugh. Sånn blir det når masse møkkete fingre sitter å klisser på de i noen år Hehe... det svarte det ser fælt ut... fattern har det på nesten alle de vanlige knappene (untat de der det svarte er slitt vek). Det var derfor jeg valgte svart tastatur når jeg kjøpte meg nytt til min pc. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det handerl kun om å bruke nok mengde papir.Jeg bruker det og det går helt fint. Kan ikke gjøre det i streikepeioden vettu. Bruk brillepuss på silke til å pusse skjermen din du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå