Stianb4 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hei. har noen stygge flekker på sjermen min som jeg vil bli kvitt, noen forslag til hva jeg må gjøre for å få de vekk? har prøvd me papir, men da ble det bare enda verre Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jif-universal og papir Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jif-universal og papir er det sånn spray? har noen jif glass å vinduskluter her, skal teste de Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 jess, det funka. Har nå en helt "prikkfri" kjerm Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Værre var det ikke Skal ikke spørre hva de flekkene kom av Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 haha... nei, grunnen til flekkene kan du holde for deg selv.. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har noen sprit servietter, som er veldig bra Veit ikkje kor du får kjøpt dei (Fikk dei med pappan min) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vann og dasspapir? da få man sånne klumper over allt . Jeg bruker våt-servietter. funker fint + at det er fitn å ha til å tørke av tastatur. Selvom når jeg "stor" renser tastaturet tar jeg ut alle kanppene og legger dem i vasken med sånn desinfiserende væske Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har noen sprit servietter, som er veldig bra Veit ikkje kor du får kjøpt dei (Fikk dei med pappan min) Hvor kjøpte du pappan din? Hadde vært kult med pappa bundlet med spritservietter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 brillepuss det prøvde jeg på en skjerm til en venn av meg, men det ble helt forferdelige flekker av den, jeg lurer på om den var gammel eller noe, så jeg fant ut at det beste er det jeg alltid har brukt, vann og papir... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Vann og dasspapir? da få man sånne klumper over allt . Det handerl kun om å bruke nok mengde papir. Jeg bruker det og det går helt fint. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ikke bruk sandpapir da! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) ikke bruk sandpapir da! Så klart du skal bruke sandpapir, det er jo det aller beste. Forresten, aner jeg spam for å oppnå en høyere postcount? Edit: Legge til en "t" Endret 16. april 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Selvom når jeg "stor" renser tastaturet tar jeg ut alle kanppene og legger dem i vasken med sånn desinfiserende væske Håper dette var ironi, hvis ikke så må du passe deg for menn i hvite lange frakker. /Cyrus Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Selvom når jeg "stor" renser tastaturet tar jeg ut alle kanppene og legger dem i vasken med sånn desinfiserende væske Håper dette var ironi, hvis ikke så må du passe deg for menn i hvite lange frakker. /Cyrus Det er vel egentlig liten vits å desinfisere tastaturene, det blir for fulle av bakterier igjen. Tastatur er faktisk noe av de mest bakterie-fyllte gjenstandene i hverdagen vår, det har blitt sagt at dassen vår er ca 400 ganger renere. Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 antistatisk klut er det beste Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jeg bruker bare gensern jeg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jeg bruker bare gensern jeg hehe, jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå