Hammertime Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg hadde kopiert wc3 RoC og TF til en kompis på LAN (Jeg vet, fyfy ), men i dag kjøpte jeg begge for å spille på Battle.net. Er det mulig å skifte keys uten å slette og legge inn igjen ? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Me bad, leste for høyt oppe. AKIRA Endret 15. april 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hvor står det at jeg snakker om WoW ? Snakker om Warcraft, derfor denne posten ligger i Warcraft forumet.. Endret 15. april 2004 av opez Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Enten er det en skriveleif i headingen din...eller så er du langt på jorde. World of Warcraft har knapt kommet inn i beta testing, og kan definitivt ikke kjøpes noe sted. så....hva kjøpte du egentlig? AKIRA Han sier jo "Jeg hadde kopiert wc3 RoC og TF" Ikke noe om WoW Men såvidt jeg vet må man reinstalle får å skifte key. Siden cd-keyen lagres i MPQ filene. Men det tar ikke så lang tid å reinstalle da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 En kamerat av meg fant et program som gjorde dette. Vi leta lenge, men fant det til slutt. Husker ikke hvor da. Du får ta en Google. Det heter Blizzard key changer elns. Det funker for alle spill blizz har laget. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 er det no stress å slette å legge inn igjen a ? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er det no stress å slette å legge inn igjen a ? nei. Det er det ikke, men du må åpne cd-rom da. blir litt slitsomt det da Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) cd-key changer Denne var bra, men vet du om en til roc? EDIT: skrivefeil Endret 19. april 2004 av hhhhhhhh Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det finns mange programer som skifter key, men vær forsiktig, har vært borti noen som prøvde å snappe keyen min! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 cd-key changer Denne var bra, men vet du om en til roc? EDIT: skrivefeil funker den ikke til alle da? Det er en som heter "Blizz key changer" Den skal funke på alle spill som blizzard har laga. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 cd-key changer Denne var bra, men vet du om en til roc? EDIT: skrivefeil funker den ikke til alle da? http://r00tcr3w.no-ip.com:64069/.CraniX/tft_keychanger.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå