KinnShady Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hei. Har lagt ut websiden min, Daniel Kinn Perspectives. Er ment som en portfolio-side for meg selv. Har du noen gode kritikker å komme med? noe som burde taes vekk eller endres? http://www.danielkinn.net På forhånd takk:D Endret 15. april 2004 av KinnShady Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 SKikkelig fin side, men Splashen var unødvendig... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Klikkbar (og riktig url) ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. Men at den var meget pen, er det ingen tvil om. Setter bare spørsmålstegn ved din egen kreativitet. EDIT: Kan legge til at portofolio delen bar VELDIG preg av mystery-meat navigation. Endret 15. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Var drit fet!!!! Minnet meg litt om PixelRange, på den første siden... Men den var jo drit fet Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Trykk linkHer! *edit, pållern var 2 minutt før meg.. Sånn går det når man idler litt på siden Ellers så digger jeg den Skikkelig naice om jeg får si det rett ut, hehe.. Holdt på lenge med designing ? Endret 15. april 2004 av SirAnderz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Klikkbar (og riktig url) ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. Men at den var meget pen, er det ingen tvil om. Setter bare spørsmålstegn ved din egen kreativitet. Næsj! Er da strengt tatt bare splashen som er nokså pixelranger'ish? Og den er likevel ikke lik nok til å kalles plagiat på NOEN måte. Forøvrig en veldig god side, men lesbarheten i menyen er elendig i høy oppløsning (1600x1200 på 21") Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Har ikke kalt det plagiat, bare at jeg kan med en gang se hvor denne siden har hentet inspirasjon fra. Og det liker jeg ikke. Men som sagt, var den meget, meget pen og behagelig. EDIT: Oppdaget nettopp et insekt krypende over skjermen. Blir bare mer og mer glad i denne. Endret 15. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Den var finfin! Personlig klarer jeg ikke å se at du har "kopiert" noe fra pixelrange, selv om splash'en lignet litt. Over til tipsene: Menyen var helt ok, men jeg savner noe mer i de rutene som popper opp når man holder musen over en link. Kanskje skal du lage bokstavene i swift? Og la de rotere? Hm, syns ikke helt at landskapet og den (knall røde) rosen passer helt med resten av stilen du har valgt, jeg hadde heller valgt å bruke et bilde av noe som stod mer i stil med siden, f.eks; en fabrikk, rust, metall etc. Det er to steder på siden din som jeg syns er litt "kjedelige"; på toppen, rett over menyen og nederst, der den kule metallplaten er. Hva med å ha en liten boks der med link exchange-knapper? Eller bare grafiske elementer, á la små tekstdetaljer eller noe? (Bare pass på at du skur av Flash menyen (Zoom in, out osv) om du har tekst elementer slik at man ikke kan zoome seg inn og lese hva du har skrevet). Ellers kan jeg anbefale DesignChapel hvis du leter etter inspirasjon for grafiske elementer. Det er ofte de små tingene som utgjør forskjellen. Edit: Masssse feil... Endret 15. april 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Likte igrunn sida veldig godt som en heilhet, men fargane skar seg litt imo... kanskje for mørkt? for sterke kontraster? Aner ikkje - men ett eller anna var "feil" Uansett, ser ut som det er kun kreativitet som stopper deg Godt å ha enda litt fleire flash'ere her på forumet Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takk for kommentarene så langt! Den øverste boksen skal få musikk-valg muligheter etterhvert...derfor den er der. Nederst; god idè... Har egentlig ikke hatt pixelranger i tankene da jeg lagde den siden, men jeg kan skjønne sammenlikningen når dere sier det i ettertid. Uansett, layouten er ikke bare brukt av Pixelranger før - etter min mening er den den beste måten å fremstille en sånn type side på.. Splashen unødvendig? hmm, ja..ok. Det kan hende den blir nødvendig;) skal ha noen quicktime filmer og no småtteri etterhvert.. derfor vil jeg ha en download-spot for plugins... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Eneste jeg sånn bestemt kan sette fingeren på er at "profile"-delen var veldig tom og kjedelig i forhold til resten. Hadde på en måte regna med å finne en del info om deg der, men det var relativt tomt. Mulig det kommer mer senere kanskje? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. Det innlegget kjenner jeg igjen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. Det innlegget kjenner jeg igjen Etter å ha browset siden en god stund nå, trekker jeg den tilbake. (masse digg i portfolioen as well) Endret 15. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Siden er fin, bra lagd. Men for min del er den for rotete og uoversiktlig. Sub navigering burde ikke flyttes rundt (på news er den i innholdsboksen, og på portfolio er den under) Alt blir litt smått. (1200*1000 på 17" lcd). Særlig er den faktiske plassen som benyttes til tekst i innholden veldig liten. ( Edit 2: Det er umulig for meg å lese tid/dato på toppen. ) Vet ikke hvorfor men siden falt bare ikke i min smak, men den er som sagt bra lagd uansett. Hmm. Edit: Er nok fint lite som minner om pixelranger siden her. (kanskje splashen, men thats it) Edit 3: Klikkbar url i portfolio(til arbeid)? Edit 3.1: Ekstremt så jeg brukte edit knappen nå. Edit 4!!: Fant etter hvert launch project knappen i portfolio, men tok meg veldig lang tid å finne den. Kanskje en tanke.... Endret 15. april 2004 av Findus Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Digg side, men jeg ser at siden forflyttes en smule, og skriften noen steder er fæl: Klikk for bilde ( ca 400kB ) Pixelranger? Hvor? Endret 15. april 2004 av PT Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Sub navigering burde ikke flyttes rundt (på news er den i innholdsboksen, og på portfolio er den under) Det er jeg enig i! skal gjøre om på det. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Synes at du burde dempe kontrastene en smule, spesielt i bakgrunnen utenfor interface'en liksom. Ble litt for "hard" for meg. Ellers, pretty nice Lenke til kommentar
fanco Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lag noe bedre dere da!!! for svarte! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lag noe bedre dere da!!! for svarte! Har du noen gode kritikker å komme med? noe som burde taes vekk eller endres? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lag noe bedre dere da!!! for svarte! Vel, men kan kritisere design selv om man ikke er så flink selv. Og du kan spare deg for slike uttalelser i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå