Pastor Lorentzen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg mener jeg ikke liker tegnefilm... det liker 6-10 åringer. All datagrafikk kan defineres som tegnefilm. Men hvis du mener at du føler deg for voksen til å spille et spill med et barnlig uttrykk, og dermed velger å utelukke kvalitetsspill for å holde selvfølelsen ved like, så forstår jeg bedre utsagnet ditt. At en tegnet stil utelukkende appellerer til barn mellom seks og ti år, er sludder. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg er helt enig med pastoren. Ta for eksempel Wind Waker og FF-spillene. RPG-spill i det hele tatt bør ha en viss tegnet stil over seg. Det er jo kunst! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 XBox. Fordi: Harddisk, Live, "Halo", Fire kontroller, Bedre grafikk.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 har Ps2 fordi den var den eneste som var ute da jeg kjøpte den... hadde uansett kjøpt ps2 nå også pga Final Fantasy. har litt lyst på gamecube, for å spille zelda. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Konsoller ja, jeg har NES, SNES, N64, Dreamcast, Playstation, Playstation 2 og GC, pluss noen av de håndholdte. Men favoritten opp gjennom tidene er SNES. Akk, those were the days.. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Heldig eier av en Nylig kjøpt Pc, ps2, ps1, sega mega something drive. gode gamle commodore 64, kjøpte faktisk den for 1 år siden. "mint condition"... ebay sucks! Grunnen til at jeg kjøpte ps1 var at jeg skulle ha gta london for den virka ikke på pc'en. pc: gta 1 gta 2. ps2: gta3 vice city. faktisk så har jeg kjøpt alle gta spillene til alle konsollene jeg har. til og md dobbel packen=) GTA frelst and I like it Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har xbox (den er best ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hmmm...eier 3 PC'er (hvorav en av dem er bærbar), også har jeg/vi; - Nintendo - Super Nintendo - Gameboy Color - Nintendo 64 - Gameboy Advance x 2 - GameCube - Playstation 2 Tror ikke det ligger flere rundt her, men det er forsåvidt nok til meg. edit: glemte N64'n Endret 19. april 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 konsoller jeg har: Nes- fordi de spilla så kule ut. Playstation- ny bedre grafikk Playstation 2- flere spill og mange nye bedre spill Xbox- ville spille nettspill utenfor data PC- mange spill, bra grafikk(CS) Game boy- den første som hadde mange spill Game Boy pocket- bedre enn den første Game boy advance- bedre enn de andre, kunne ta den med overalt. Det er alle konsollene mine da........... trenger flere Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg har hatt: nintendo snes. nintendo nes. super nintendo. sega saturn. sega megadrive. playstation 1 playstation 2 gameboy color. No har jeg sega dreamcast for den er den beste konsollen jeg har hatt Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du har hatt Nintendo SNES og Super Nintendo?! jeg har hatt:nintendo snes. nintendo nes. super nintendo. sega saturn. sega megadrive. playstation 1 playstation 2 gameboy color. No har jeg sega dreamcast for den er den beste konsollen jeg har hatt Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Okay, editer jeg nå en mer orientert liste Playstation-Den ville jeg ha, fikk den til bursdag 2001 PlayStation2-Etter en før en henrivende sommer ville jeg ha en henrivende konsoll SNES-Min første konsoll, kjøpte den i spania GameBoy Pocket-En fin liten sak, kan spille GBC spill også Endret 25. april 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg kjøpte ps2 da den kom ut. Så stakk jeg utenlands og solgte den like gjerne. For litt siden kjøpte jeg GameCube, fordi jeg er stor fan av Nintendos kvalitets-spill (Zelda, Metroid Prime osv), men tror du jaggu ikke jeg har solgt den a? Grunnen? Veldig kjedelig å gå på nettet og lese om nye spill og lese "for Xbox and PS2" hele tiden. 3rd party-utviklere hopper jo av Nintendo alle som en, så jeg følte jeg satt med en maskin der de neste, kule spillene kommer til jul (metroid 2, RE4 osv) Så jeg kjøpte xbox og er VELDIG FORNØYD. Tror det er den smarteste konsollen for meg frem til neste generasjonen. ...så har jeg GBA når jeg er ute på tur da Lenke til kommentar
Hanssi Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Som 3-åring fikk jeg en NES. Deretter kjøpte jeg den klassiske Game Boy (som var like stor som en murstein), deretter "oppgraderte" jeg videre til Game Boy Pocket, Game Boy Color, Game Boy Advance. Kjøpte en Xbox, men solgte den 3 måneder etter at jeg fikk meg en GameCube. Etter at min GBA gikk kaboom, skaffet jeg meg en GBASP. Men nå har jeg bare en GameCube og NES igjen. Endret 25. april 2004 av Hanssi Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har en Gamecube og Xbox for å ha et variert spill utvalg, PS2 har for få eksklusive titler som frister. Gamecube har Mario, Metroid, Resident Evil og Zelda seriene pluss Twin Snakes, mens xbox har Halo, Doom 3, Half Life 2 og Deus Ex så eg sleppe å oppgradera pcen t flerie tusen krone i tilleg t at stress lessen e bedre en kontor stolen. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har hadd - Commodore 64 - Amiga 500 - Amiga 600 begge med kassevis av stash - PlayStation som jeg gikk lei av etter 3 måneder - PlayStation 2 over lengre tid (lånt) Har nå - Gameboy, den stikker seg alltid vekk, ble borte da jeg hadde kjøper på den for eeh 10 år siden, ligger i roteskoffen enda - Xbox, Splitter ny med Aladdin Advanced+ Chip 120GB HD, DVD kit for fjernkontrollens skyld og endel tilbehør. Kunne godt ha tenkt med Dreamcast men det er ikke noe jeg løper og kjøper nå. Blir kanskje en Xbox II etterhvert og kanskje en Phantom, vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har hatt: Commodore 64 NES SNES Sega Mega Gameboy pocket 2 stk PS1 PS2 Xbox Dreamcast Av de har jeg bare dreamcasten igjen. Er for øvrig broren til mygve^, og han byttet sin PS2 i en Dreamcast etter å ha blitt hektet.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Snes PS1 Xbox Er fornøyd laaaang vei jeg Lenke til kommentar
daniman Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg har nintendo 64 og gamecube og er storfornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå