Bobby_Brown Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Gamecube! Jeg valgte den fordi den har mest originale spill (Zelda, Metroid, F-Zero for å nevne noen), fordi håndkontrollen er bra, og fordi den var den billigste på markedet. Har ikke angret kjøpet, men vurderer Xbox. Lenke til kommentar
DWfreak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) PS2. Dragon Quest/Dragon Warrior VIII kommer jo til Europa Endret 17. april 2004 av DWfreak Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg liker ikke kontrollene til gamecube eller til ps2, for små for meg! Jeg har og syns Xbox er best fordi den har det beste grafikk kortet og de beste spillene! Bare se på Halo! Eller Star Wars! Eller project Gotham Racing ! Men selvfølgelig har jo ps2 noen bra spill! FF! Gran Tursimo! Og så har vi Gamecube da... Windwaker for de små! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 jeg liker ikke kontrollene til gamecube eller til ps2, for små for meg! Jeg har og syns Xbox er best fordi den har det beste grafikk kortet og de beste spillene! Bare se på Halo! Eller Star Wars! Eller project Gotham Racing ! Men selvfølgelig har jo ps2 noen bra spill! FF! Gran Tursimo! Og så har vi Gamecube da... Windwaker for de små! Hvis windwaker følger Nintendo tradisjonen som andre Zelda spill er nok dette et ganske utfordrende og minst vannvittig godt spill. Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Har også en gammel gameboy ! hvis jeg finner den igjen Endret 17. april 2004 av insider Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 lol! Jeg solgte den gamle gamboy color! Og Windwaker er sikkert bra og utfordrende men det er ikke akkurat min smak... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 lol! Jeg solgte den gamle gamboy color! Og Windwaker er sikkert bra og utfordrende men det er ikke akkurat min smak... Dog det ikke er for din smak er det da vel ikke et spill for de små vel ? Personlig liker jeg ikke Painkiller, men sier ikke da at det er for de små. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har: Xbox, PS, Nes og en Gameboy color. Har lyst på en Gamecube Gutter og jenter ikke start en xbox vs ps2 tråd! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har en platstation 1. Jeg valgte den fordi alternativet var nintendo 64, og det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hhmmm... Jeg ville hellr valgt Nintendo 64! Men det er meg. Dog det ikke er for din smak er det da vel ikke et spill for de små vel ? Personlig liker jeg ikke Painkiller, men sier ikke da at det er for de små. Jeg mener jeg ikke liker tegnefilm... det liker 6-10 åringer. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har Xbox og GameCube. Jeg syns at Xbox og GameCube er to store kontraster (kan godt hende PS2 og). Jeg husker når jeg kjøpte Xbox'en, så trengte jeg bare å kjøpe Xbox'en og et spill, mens på GameCube, så måtte jeg kjøpe litt av hvert, minnekort og nettverksadapter (kjøpe senere). Men uansett, det fikk meg til å føle at jeg betalte mere enn Xbox'en Uansett, GC har flere lovende titler enn Xbox'en. Gidder ikke å nevne noen nå... En annen ting jeg kom på i farten: hvis man legger sammen alt det ekstra utstyret man må kjøpe for å komme på linje med Xbox'en, blir det nok opptil den samme prisen eller høyere. PS dette er ikke researcha . Endret 18. april 2004 av Seian Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Først vil jeg bare si at jeg digger tegnefilmer, men ikke er i aldersgruppen 6-10 år Har en PS1 som jeg utelukkende kjøpte pga. MGS. Ellers har det vel vært THPS2 som er blitt mest spilt. Så har jeg en gamecube som jeg kjøpte fordi den var billig og har tøfft design. Hadde lest veldig mye bra om Rogue Leader 2, og siden jeg er stor fan av spill som X-wing og Tie-fighter osv, hadde jeg store forventninger til dette spillet. Rogue Leader 2 ble jeg heller skuffet av, men etter å ha kjøpt spill som Zelda:TWW, Metroid Prime og Super Monkey Ball, kan jeg si at jeg er meget fornøyd med konsollen. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kjøpte GC da den kom ut, fordi jeg liker mange av spillene til Nintendo. Dessuten er ikke Nintendo sine spill bare for barn, de bare pakker dem inn slik. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har xbox(Halo, PGR2 osv.) men vurderer Gamecube når Resident Evil 4 kommer.. Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 det jeg ikke skjønner er at folk kjøper (f.eks) GameCube bare for å få spille Resident evil??? Eller bare kjøper Xbox får å spille Halo(2)! Jeg gidder ikke kjøpe en ps2 vis det kommer et nytt gran turismo spill! Selvom jeg digger Gran Turismo! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kjøpte xbox pga det var den nyeste konsollen. Pluss at det er ein del bra spill til den, og flere kommer Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kjøpte GameCube fordi: *Best spill : Jeg har ingen interesse av å spille sportsspill eller bilspill. Jeg gidder heller ikke å spille pc-spill, som f.eks. FPS på en konsoll. Det jeg liker er å spille fantasifulle spill med litt innhold og gjennomført grafikk, gameplay, musikk og stemning. Da er helt klart nintendo å satse på for meg. *Best pris: GC koster 795,-! Det er kjempemye moro for penga. Hvis man hadde satt prisen på ps2 i forhold til gamecube harwdaremessig, burde vel den koste ca. 600,-. Men den koster uansett 3 ganger så mye. ps. Hver gang noen hevder at gc er for barn, så blir jeg frusterert over hvor overfladiske og cheesy folk er Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hhmmm... Jeg ville hellr valgt Nintendo 64! Men det er meg. Dog det ikke er for din smak er det da vel ikke et spill for de små vel ? Personlig liker jeg ikke Painkiller, men sier ikke da at det er for de små. Jeg mener jeg ikke liker tegnefilm... det liker 6-10 åringer. Da går du glipp av så sinnsykt mye bra underholdning. Anime f.eks. kan være utrolig fengende, og er vel det eneste av serier jeg gidder å sette meg ned for å se på. Hvis du hadde tatt en titt på NGE eller Hellsing, så skjønner du at det IKKE er for barn. Men ting som er for hele familien kan være bra det også, Tom&Jerry syntes jeg er kjempefestlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå