SaReX Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva slags konsoll har du? Og hvorfor valgte du akkurat den, isteden for de andre konsollene som er på markedet?... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hadde playstation før men så solgte eg den og kjøpte ei ny data! Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 N64 nintendo 64? har du ikke vurdert noe nyere som gamecube,PS2 og xbox! Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) jeg har PS2! jeg fikk den til jul når den var helt ny! Endret 15. april 2004 av owen10 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 N64 nintendo 64? har du ikke vurdert noe nyere som gamecube,PS2 og xbox! 5000 innlegg Nja har jo en pc, og har nå funnet ut at jeg sitter alt alt for mye på den :-/ så en konsoll vil gjøre at jeg sitter inne hele dagen tipper jeg... Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ok! men n64 er jo litt gammelt! Endret 15. april 2004 av owen10 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Definitift Xbox, det er den beste konsollen pga. alle mulighetene! For Eks. Xbox live, musikk mens du spiller (går ikke på alle spill da) og at du ikke trenger et memory card, du kan bare lagre det på hardisken. Xbox Ruuuuuler Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har ps2,grunnet alle de eksklusive(og mange de kule) spillene som kommer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har PS2. Kjøpte den før Xbox og Gamecube kom på markedet. Hadde den originale PlayStation før. Har aldri falt meg inn å velge noe annet, rett og slett fordi jeg synes PS2 er den beste konsollen. Den er kanskje ikke best på styrke og grafikk, men den er best på spill(de aller fleste spillutviklere tenker først PS2) og den er best tilpasset meg. Og hehe....TheWiz: Et spørsmål: Hvorfor kunne høre på musikk når du spiller? For det første så er som oftest det beste å høre musikken og lyden i spillene. Og skulle jeg trenge musikk så kan jeg bare spinne i gang en CD i stereoanlegget. Så jeg skjønner ikke helt poenget. Og angående dette med at du slipper memory card fordi du kan lagre alt på harddisken. Er det ikke veldig slitsomt dersom du vil ha med deg savegamen din til en kamerat fks.? Må drive å dra med deg hele konsollen? Lenke til kommentar
stunner Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 xbox for den kan du f.eks chippe da kan du bruke linux på den også fordi den har best grafikk av alle konsoller. xbox ruuler Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) xbox var litt "anti" ps2 siden alle skulle ha den, pluss at xbox hadde tøffe RSC og DOA3 har vel ikke akkurat angret edit: tegnsetting er en fin ting Endret 15. april 2004 av Frikky Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 PS2. Best spillutvalg og de beste spillene (min mening). Grafikken er så som så, men den klarer seg godt til å være så gammel. Hadde en X-Box, men den tok kvelden etter litt uheldig modding. Savner den ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har både xbox og gamecube. Har lyst på en ps2 også. Jeg foretrekker ikke en konsoll frem den andre. Vil bare ha muligheten til å spille alle spillene jeg har lyst til. Alle konsollene har sine pluss og minuser, og alle har bra eksklusive titler. Har i tillegg Nes, Snes, ps1 og gba. Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har en Gamecube. Grunnen til at jeg kjøpte den var fordi den var billigst og fordi den hadde The Legend of Zelda: The Wind Waker... Har i tillegg en ps1, en gameboy color og en gameboy advance Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ps2 pga spilla og den beste kontrollen! Man må jo vere verdens mester i markløft for å bruke den til xbox. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har ofte problemer med å velge, så jeg røsker med meg alt (untatt x-box) Har ps2, ps1, GameCube, N64, SNES, og prøver å skaffe meg en NES Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ps2 og Xbox + Alt av nintendo stuff. Ikke glem den gode gamle atari'n Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Atari 2600, Dragon 32 og 2 stykk XBoX.. Svært fornøyd med XBoX.. Eneste konsollen med store nok kontrollere til at jeg slipper leddbetennelse i håndleddet, samt senebetennelse i hendene. (Ja, alle andre konsoller, inkl. PS2 har for små kontrollere.) Endret 15. april 2004 av DeadLock Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 eg har min gode gamle nintendo psx (den første playstation) og sjølvsagt ein pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå