sull Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) jeg lurer på hva den sangen heter, og hvem som synger den ? refrenget av sangen går slik: upside down you turn me on og det er også en annen sang jeg lurer på hva heter og hvem som synger. Den går slik: shes a maniac on the dancefloor... Noen som kan hjelpe... takker på forhånd for alle svar Endret 15. april 2004 av sull Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Vet ikke om jeg har lyst til å svare på denne tråden men... Den låta du er ute etter er: Diana Ross - Upside Down Må få lov til å si hvorfor jeg vet dette, jeg har denne remixen: Diana Ross - Upside Down (Satoshi Tomiie and David Morales Remix) Edit: Kan ikke hjelpe deg med den andre, men det høres kjent ut. Lurer på om sangen heter Maniac? PS! Får kjøre et lite Metallica og Sepultura maraton for å få disse tankene ut av hodet Endret 15. april 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takk for svar , men noen andre som vet ka den andre sangen heter? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Den andre sangen tror jeg er fra Flashdance. Tror den heter She`s a maniac. Edit: Artisten er Michael Sembello. Endret 15. april 2004 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå