Gå til innhold

SE k700 eller Nokia 6600?

sew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp til og avgjøre hvilken telefon jeg skal kjøpe meg det står mellom Nokia 6600 og Sonyericsson k700 hvilkan av disse synes dere er best?

Vil du ha en liten mobil med bra skjerm velger du K700.

Vil du ha en større symbian mobil, med nokså god skjerm, minnekort osv velger du 6600.

Eneste valget er egentlig om du trenger symbian, og om det er verdt den høyere prisen og størrelsen og vekta. Hvis ikke er K700 valget.

Lenke til kommentar
6600 og k700 har jo lik pris for tiden

K700 har ikke kommet ut. Hvordan kan den da ha lik pris med 6600 for tiden?

skjønner ikke helt det. sikker på at du snakker om K700?

edit: jeg sjekket MPX. De har nå lagt ut K700 med en pris på 4200 kr, og en bekrefted leveransedato på 18.06.04. Om denne prisen beholdes når den kommer på markedet motstrider det alt jeg har lest og hørt :roll:

edit2: selv om mange vet det fra før, så husk at mpx sine datoer (tilogmed de bekreftede) overhodet ikke er til å stole på.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
6600 og k700 har jo lik pris for tiden

K700 har ikke kommet ut. Hvordan kan den da ha lik pris med 6600 for tiden?

skjønner ikke helt det. sikker på at du snakker om K700?

edit: jeg sjekket MPX. De har nå lagt ut K700 med en pris på 4200 kr, og en bekrefted leveransedato på 18.06.04. Om denne prisen beholdes når den kommer på markedet motstrider det alt jeg har lest og hørt :roll:

edit2: selv om mange vet det fra før, så husk at mpx sine datoer (tilogmed de bekreftede) overhodet ikke er til å stole på.

Asså, fikk mail av MPX nå. "denne telefonen er mye dyrer i innkjøp, og vil derfor bli dyrer en t630".. Jeg har jo lest og hørt at den skal koste like mye som T630! :|

ONTOPIC: Synes K700 ser penere ut jeg da.. PLuss at skjermen skal være god!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Spørsmålet er heller hva du trenger, for alle trenger ikke det samme, en mobil må passe dine behov...

Les dette og skriv noe lignende, med den infoen som trengs for at vi skal kunne vurdere om hva du trenger...

Men vil du liksom bare vite hvilken som er "best" så blir det vel 6600 pga. symbian og minnekort... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...