eSik Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 XBox er endelig kommet til Norge og jeg hadde tenkt å bytte ut min nr. 2 maskin med en slik. Nr. 2 maskinen min er forøvrig lagt ut her Planen er å bestille meg en XBox maskin, RGB-kabel og to Thrustmaster 360 kontrollere så fort PC-en er solgt. Av spill må jeg som innbitt boarder selvsagt ha Amped og THPS3, men her stopper det.. Hvilke andre spill er vits å ha? Og hvilke spill er ubrukelige? Og hvis du trenger ny pc, ikke nøl med å gi et fornuftig bud på min... Jeg sikler nemlig på XBOX :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Skal du ha X-box, må du jo nesten ha Halo da. :smile: Har du forresten prøvd boksen? Vanvittig bra egentlig Hvis den gamle PC-en du skal selge har voltmod på hk og lignende, er jeg redd du for et problem med å selge :wink: Bare det å nevne overklokking i sånne annonser er skummelt etter min erfaring.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvor mye skal du ha for den maskina di? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 les om xbox og spill på Gamer.no :smile: Du burde få med deg Jet Set Radio Future og Rallisport Challenge også!!! Amped rocker forresten verden, råeste snowboardspill noensinne! :smile: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Halo og DOA3 er to spill det ikke går ann å leve uten. (kontrollen på halo er forresten helt perfekt, savner ikke mus og tastatur). Lenke til kommentar
eSik Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Pc'en har faktisk aldri vært overklokket. Skrudde den nemlig sammen for en ukes tid siden :smile: Alt er i perfekt stand, utrolig nok :razz: Nostradamus: Vet ikke helt hva som er realistisk, men er ikke 6000 kr en grei pris? Hvis noen vil kjøpe den hadde det vært fint om de kontaktet meg på mail, [email protected] , eller tlf 93 61 56 58 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: The man! skrev (2002-04-02 20:27):Halo og DOA3 er to spill det ikke går ann å leve uten.(kontrollen på halo er forresten helt perfekt, savner ikke mus og tastatur). Jeg har ikke spilt HALO så mye , men savnet av mus og tastur et STORT. (For meg iallfall da) Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 for meg tok det omtrent 10-12 timer å bli brukbar god med gamepad i Halo, men så har ikke jeg spilt FPS spill med gamepad noe særlig. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg har ikke spillt noen andre skytespill med gamepad, men jeg ble fort vant til det i halo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå