Ravn Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Skal disse limes på samme side som viften eller på den andre siden? Ganske N00b fråga men jeg er ganske n00b selv Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 De skal sitte på toppen av ram chip'ene. Er ikke det ganske logisk da det er de som gererer varme? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ...men ramshippene mine stikker ut på begge sidene av kortet. Hvilken side da? vet ikke hva som er toppen og bunn? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ...men ramshippene mine stikker ut på begge sidene av kortet. Hvilken side da? vet ikke hva som er toppen og bunn? Da settes kjølerne på begge sider. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Alle brikkene må selvsagt kjøles. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja de blir vel like varme på begge sider.. så de må vel settes på begge sider da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå