morten2101 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Okay, her er problemet: Hver eneste gang jeg åpner en ny side i IE så får jeg opp følgende feilmelding: Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje: 2 Feil: syntaksfeil JA NEI Denne irriterende meldingen kommer opp i hvert ENESTE vindu eller link jeg trykker på... *argh jeg som nettopp formaterte Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Okay, her er problemet: Hver eneste gang jeg åpner en ny side i IE så får jeg opp følgende feilmelding: Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje: 2 Feil: syntaksfeil JA NEI Denne irriterende meldingen kommer opp i hvert ENESTE vindu eller link jeg trykker på... *argh jeg som nettopp formaterte Noen som har en løsning på problemet? Søke funksjonen på forumet fungerer fint, gjør den ikke? http://forum.windows.no/index.php?showtopic=231480 Hjalp til med et lignede problem tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå