Gå til innhold

TG02 - minner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg synest rosa helikopter var morrsom ein gang..

Eg syns Arne var morrsomt noen ganger pga det som skjedde i fjor..

Men,synest ikkje det var så morrsomt lenger da det blei spilt og ropt ofte..Gjennom heile partyet..

Elles vart eg litt irritert over han fra Norske Nerder som snakka over høgtaler annlegget til stadig..Synest "mora di er ved infodesken" begynnte å bli oppbrukt..Sjølv om det alltid har blitt sagt ein del ganger kvart år..

Det eg synest er litt spesielt er at folk samla seg på irc og avtalte at foreksempel kl 23.00 skulle alle begynne å skrike Arne..

Lenke til kommentar

Rosa Helikopter var jeg lei før jul (de spiller den på nærradion hele tida)

Er enig med de fleste her om ting som var morsomt en eller to ganger fort ble irriterende. Det var kult nå NN hadde blingset på klokka og starta vekkinga si kl.9 istede for kl.10 og fikk kontant beskjed i fra andre enden av hallen om å holde kjeft en time til :grin:

Ellers var jeg overrasket over hvor godt jeg sov i alt bråket når jeg først ble trøtt.

kommer heller ikke til å glemme han drittungen som sovna rett bortenfor oss lørdag kveld som de begynte å stable brøskiver og brusbokser og andre diverse saker oppover nakken og hode på, og som ikke våknet når 5 stk sto rundt han og gaulet arne i kor så høyt de makta.

[ endret av Xell den 2002-04-02 15:01 ]

Lenke til kommentar

Norske Nerder og den j.... drittmusikken som ble spilt over speakeranlegget var forferdelig. Var litt artig på lørdag da en eller annen fyr i mikrofonen sa " Dagen oppfordring til Norske Nerder, HOLD KJEFT!!" og hele salen applauderte :razz:

Ellers venta vi to timer på å få en pizza som smakte madrass...

Lenke til kommentar

husker rosa helikopter, arne, NN-fyren som gaula hele tida, og den dusten med cervin vega al1000 bak meg meget godt!

ellers var det jo fett der da bortsett fra pizzaen de mekka, sto i 2 timer for å få en lunken pizza som minnet mest om papp! :sad:

(snakket med et par som hadde stått i pizzakø i over 3 timer :razz: )

oxo husker jeg at det var extremt fett å vekke kamerater med å stikke en finger inn i øret på dem :grin:

Lenke til kommentar

For å være helt ÆRLIG så ble jeg 100 % lei alt som hadde med rosa helikoptere å gjøre i høstferien -01.

Var på WarpZone lan i stavanger og den ble dessverre spillt omtrent døgnet rundt,....

om det var kjekt ? - ehh nei ,....

Lenke til kommentar

Helt enig med House at det var helt for j***** mye støv inne i PC'en da jeg kom hjem! Men heldigvis hadde jeg støvfilter da, noe som selvfølgelig gikk ut over kjølinga når de ble helt tettet igjen av støv!

Noe h******* driiit! :evil:

mvh

hamrek aka oxanic

"AMD devil"

Athlon XP 1800+@1900+

IBM 60GB IDE 7200RPM :smile:

Asus V8200 GeForce3 Ti500 64MB DeLuxe

Creative Audigy Platinum :eek:

DDR-DIMM PC2100 512MB :smile:

Plextor 40/12/40 RW-brenner

Sony CPD-G420 19" skjerm :grin:

[ Denne Melding var redigert av: hamrek på 2002-04-02 15:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:

hamrek skrev (2002-04-02 15:15):

Helt enig med House at det var helt for j***** mye støv inne i PC'en da jeg kom hjem! Men heldigvis hadde jeg støvfilter da, noe som selvfølgelig gikk ut over kjølinga når de ble helt tettet igjen av støv!

Noe h******* driiit!
:evil:

mvh

hamrek aka oxanic

hmm... kanskje jeg skal åpne kassa og skjekke når jeg kommer hjem ... hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Mr.Hassan skrev (2002-04-02 15:48):

Hei Xell!

Han fyren som det vart stabla torn oppå hodet...

Må ha vært veldig trøtt..

Han våkna no til slutt..

hehe jodaq, han våkna så vidt det var.... snudde seg 90 grader lente seg over bordet og sovan igjen :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...