Gå til innhold

Min første dårlige erfaring med..


Anbefalte innlegg

Komplett.no går faktisk i underskudd for enkelte kunder, bare for å holde god service.

Hvordan klarer de å gjøre det?

Større tap enn inntak kanskje?

 

Er sånt som skjer når man gir fra seg hardware gratis fordi folk har ventet lenge osv..

Sånt gjør de fleste firmaer når de har gjort en tabbe eller ytet dårlig service ovenfor en kunde.

Dette gjør de for å beholde kunden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de gir ikke bort hardware fordi en kunde må vente lenge på en vare de har bestilt, det nekter jeg å tro. På retur kan det nok forekomme, men husk at på returer så er det produsentene som taper, ikke butikkene.

Det finnes de som gir kunden et gode når ting som denne trådstarter har vært utsatt for.

 

I min bransje så vill en kunde som føler seg dårlig behandlet ikke bli fakturert enkelte ganger... Dette kun for å beholde kunde + få problemet ut av verden.

 

En anen ting er at den ram brikken det her reffereres til er sikkert ikke så veldig dyr inn til komplett.no, husk de tjener på å selges oss komponenter.

Bare for å ta et villt eksempel så si at brikken koster 100 inn og går ut igjenn for 400 så da koster det de ikke å sende ut denne brikken.

Lenke til kommentar
JA jeg er også litt sur på komplett, har sendt mail til retur men de svarer jo ikke?!

Skal sende inn en cpu og få pengene tilbake.. Snart er det jo godt 14 dager. Jeg fikk ikke med sånn retur lapp når jeg kjøpte fra komplett, har de det på siden sinn?

 

Jeg trenger virkelig det retur skjemaet.. Noen som har link?

samme her, de har ENNDA ikke fått opp retur systemet deres, sendte en mail til dem for mange mange uker siden, men fikk aldri noe svar, jeg begynner snart å lure på om komplett.no skal slutte med returnering av varer fra ild sinte kunder?

 

Nå må dere få opp farten komplett! :ermm:

dette er ikke noen bra salgs triks dette her.

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

jeg ringte inn en retur på min plextor dvd fredagen føre påske og sendte den samme dag

senere den helga fikk jeg mail om det ikke var godkjent fordi plextor har egen retur, men etter et par tlf'er sa de at de fiksa det selv, og onsdagen etter påske hadde jeg en helt ny plextor dvd spiller :yes:

 

nå skal jeg bare ringe de å høre om jeg kan få refundert portoen, dette er noe de har selv sagt at det skal gå fint, side plextor sin retur betaler alt for kunden (og vistnok kommer på døra også) men jeg er nå litt skeptisk da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...