thomasw Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Heisann. I forrige uke kjøpte jeg noen datadeler fra komplett. Blandt annet - Intel Pentium 4, 2.8 GHz, 1mb, prescott CPU. - Abit IS7-E hovedkort. Men har merket at prosessoren er ganske varm, så tenkte jeg noen kunne tipse meg til en god cpu-vifte til under 500 kroner? Tempraturere nå er: System: 34*C CPU: 55*C PWM: 41*C Men disse tempraturene blir endel høyere under spilling, så jeg trenger seriøst noe bedre kjøling! Please hjelp meg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Denne er fin, har den selv. Veldig stillegående. Zalman CNPS7000ACU Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Denne er fin, har den selv. Veldig stillegående. Zalman CNPS7000ACU Jo da, meget bra kjøler har den selv. Har en kamerat som har waterchill cpuen er ikke akkurat kald der heller. (2.8ghz prescott) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prescott har et enormt effektforbruk og varmen blir deretter. Nytter nesten ikke å få den noe særlig kald med luftkjøling, så om det er kritisk for det burde du tenke på å kjøpe et vannkjølingssett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå