Gå til innhold

Nokia 7610 er nå satt opp på mpx.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endret emnefeltet litt her. Prøv å få med all essensiell info i emnefeltet, ikke bare navnet på telefonen :)

Kan ikke si at du forandret så veldig mye. Jeg skrev det nesten på samme måte. Jeg skrev ikke bare navnet på telefonen. Makan...

Lenke til kommentar
Endret emnefeltet litt her. Prøv å få med all essensiell info i emnefeltet, ikke bare navnet på telefonen :)

Kan ikke si at du forandret så veldig mye. Jeg skrev det nesten på samme måte. Jeg skrev ikke bare navnet på telefonen. Makan...

Hva var den tidligere topic?

Kan hende at den muligens passet bedre i og med at hva som blir snakket om her i posten også er om at Mpx har lagt ut pris for andre mobiler også..

Lenke til kommentar

Jeg nevnte 7610 og jeg nevnte mpx. Jeg nevnte ikke andre mobiler i topicen. Det gjorde jeg i posten, bare en liten tilleggs info. Det var faktisk bra nok ifølge retningslinjene her, men neeeida, ikke for han. Men la oss si ferdig med den saken. Overtramp ass...

Noen som skal ha den selvom den koster 5199,-?

Lenke til kommentar
innen juni har vel SX1 sunket til ca 3500 kr.

7610 til 5200 kr og en SX1 til 3500 kr. Det er ganske sykt (synes jeg) hvor mye Nokia overpriser mobilene sine i forhold til funksjonaliteten, men sikkert klokt.

Ved hjelp av prisgarantien til Lefdal, kan man nå skaffe seg en splitter ny SX1 til 3300,-..

(ja, jeg har regnet med 100kr frakt)

edit: nei, jeg skal ikke ha 7610.. SX1 mersom! :green:

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

7610 til 5200 kr og en SX1 til 3500 kr. Det er ganske sykt (synes jeg) hvor mye Nokia overpriser mobilene sine i forhold til funksjonaliteten, men sikkert klokt.

de vil jo tjene penger de og, som alle andre

f.eks er en VW golf med 100 hester er dyrere en nissan micra med 100 hester

Endret av gatebiler.tk
Lenke til kommentar

de vil jo tjene penger de og, som alle andre

f.eks er en VW golf med 100 hester er dyrere en nissan micra med 100 hester

så klart vil de tjene penger, i likhet med siemens.

alt jeg mener er at jeg er mer fan av måten siemens vil tjene penger på, altså å tilby mye for lav pris sånn at folk skal skjønne at det er et godt kjøp, enn nokia som setter prisen høyt og håver inn fordi folk ikke bryr seg så mye om prisen ..

Lenke til kommentar

Ser ingenting sykt i det. Både 6600 og SX1 hadde vel noelunde samme pris når de kom?

Hvis Siemens skulle laget en eventuel SX2 ville selvsagt den havnet på omtrent samme pris.

Nokia kan jo ikke senke prisen på nye modeller bare fordi en gammel modell har fått lav pris nå...

Lenke til kommentar
Hei

Mshop har har også lagt Nokia 7610 i sin portefølje til  en pris for 4995.-

Mamoz har også,de har en pris til 4926.-

Under 5000,- høres veldig greit ut det. Har de satt noe dato?

Nei,de har ikke satt dato,bare at den må bestilles

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...