Bartao Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei. Jeg har hatt min N6600 nå i 3-4 måneder, Fargene på skjermen er bare kluss og ser ut som om noe inni den er knust, det er ingen fysiske skader på mobilen og jeg har bare hat den i lomma i hele dag. Noen som har hatt samme problem? ( akkurat det samme skjedde med min Samsung v200, men da var det en fysisk skade.) Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sende den inn til service kanskje? Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Joda. Men jeg har ikke kviteringen da jeg kjøpte den brukt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Å ja. Da sliter du litt. Du kan jo ta den inn til service uansett. Men da må du ut med noen grunker. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ja og det er akkurat det jeg håper på å slippe.. Men det er vel ingen annen vei er det vel? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 koster vel 2000 for ny skjerm hvis den er ødelagt, men ring til karen du kjøpte den av og be om kviteringen. Kjøpte han den på internett skulle det gå greit Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Som f.eks å bytte skjermen sjøl? Det kan du jo prøve, men da trenger du deler. Hvis man har kjøpt den brukt og ikke har fått med kvitteringen, ja, så er sjansen stor for at selgeren ikke har kvitteringen lenger. Endret 15. april 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ja jeg tror ikke han har kvitering for da ville jeg vel ha fått den på kjøpet? Jaja.. Life goes on. Jadda 2000 for ny skjerm, er jo bare halve tlfen såe jeg skal finne ut hvor mye de tar for å fikse den da, takker for hjelp Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har du kjøpt en 6600 uten kvittering? Man får som fortjent... Det er jo en rimelig useriøs selger da, som ikke har kvitteringen.. ugler i mosen osv. Sjansen er vel ganske stor for at selgeren aldri har hatt kvitteringen heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sjansen er vel ganske stor for at selgeren aldri har hatt kvitteringen heller... det var da en rimelig drøy påstand... Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ja jeg får vell som fortjent.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vil ikke si det, du kan iallfall ringe og spørre. Kan jo hende at det går på garantien også. Har han kjøpt på webshop så har han jo kviteringen liggende på kontoen Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Skal sende en E-post nå. Takker for alle svar. Takk for hjelpen.. Men underlig ting det der at begge nye mobilene mine har fått skjermen øddelagt men bare inni.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis du har kjøpt den på kort så kan du dra ned til banken og få utskrift for den tiden og dra til butikken og bevise at du har kjøpt den der, itillegg er det ganske vanlig at de fleste butikkene har en database over kjøp/salg, dermed kan du bare "spørre" etter kviteringa (krever at du på en måte beviser at det er deg, enten med legitimasjon eller lignende...) Opplevde noe lignende for 2-3 år siden (men hadde ikke mista kvitteringa da ) En gang skulle jeg på verksted og glemte kvitteringa hjemme, da stakk jeg bare innom butikken og etter 2 min venting snakka jeg til fyren og så gikk jeg fornøyd hjem, sparte 30 min og rakk dermed verkstedet.... Dette var faktisk 2 eller 3 år siden og en liten butikk, ikke i noen kjede, men de hadde en full database med alle kjøp/salg, og vet også at Telebutikken har dette... (merk: mener ikke å annonsere for de altså, bare nevner det..) Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Joda men jeg kjøpte den brukt, har ikke fått svar på om han har kvitering.. Ellers takk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Da har du nok et litet problem, du får enten få han fyren til å skaffe en kvitering eller å belage deg på å betale 2000 kr...... Og husk: ALDRI ALDRI ALDRI kjøp telefon uten kvittering! Kan koste deg dyrt! Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Merker det nå ja.. Skal ikke gjøre det mere Men den var så "billig" 4000 i januar= jeg var sikker på at den var stjålet(men tok mine sjanser) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sjansen er vel ganske stor for at selgeren aldri har hatt kvitteringen heller... det var da en rimelig drøy påstand... Hvorfor det? På en så dyr telefon så passer man på kvitteringen. Eller - de fleste oppegående og seriøse folk med røde epler i nikkersen passer ihvertfall på kvitteringene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå