Gå til innhold

N6600 "knust skjerm"

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt min N6600 nå i 3-4 måneder, Fargene på skjermen er bare kluss og ser ut som om noe inni den er knust, det er ingen fysiske skader på mobilen og jeg har bare hat den i lomma i hele dag.

Noen som har hatt samme problem?

( akkurat det samme skjedde med min Samsung v200, men da var det en fysisk skade.)

Noen som vet hva jeg skal gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som f.eks å bytte skjermen sjøl? Det kan du jo prøve, men da trenger du deler. Hvis man har kjøpt den brukt og ikke har fått med kvitteringen, ja, så er sjansen stor for at selgeren ikke har kvitteringen lenger.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Ja jeg tror ikke han har kvitering for da ville jeg vel ha fått den på kjøpet?

Jaja.. Life goes on.

Jadda 2000 for ny skjerm, er jo bare halve tlfen såe jeg skal finne ut hvor mye de tar for å fikse den da, takker for hjelp :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Sjansen er vel ganske stor for at selgeren aldri har hatt kvitteringen heller...

det var da en rimelig drøy påstand...

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt den på kort så kan du dra ned til banken og få utskrift for den tiden og dra til butikken og bevise at du har kjøpt den der, itillegg er det ganske vanlig at de fleste butikkene har en database over kjøp/salg, dermed kan du bare "spørre" etter kviteringa (krever at du på en måte beviser at det er deg, enten med legitimasjon eller lignende...)

Opplevde noe lignende for 2-3 år siden (men hadde ikke mista kvitteringa da :p)

En gang skulle jeg på verksted og glemte kvitteringa hjemme, da stakk jeg bare innom butikken og etter 2 min venting snakka jeg til fyren og så gikk jeg fornøyd hjem, sparte 30 min og rakk dermed verkstedet....

Dette var faktisk 2 eller 3 år siden og en liten butikk, ikke i noen kjede, men de hadde en full database med alle kjøp/salg, og vet også at Telebutikken har dette... (merk: mener ikke å annonsere for de altså, bare nevner det..)

Lenke til kommentar
Sjansen er vel ganske stor for at selgeren aldri har hatt kvitteringen heller...

det var da en rimelig drøy påstand...

Hvorfor det?

På en så dyr telefon så passer man på kvitteringen.

Eller - de fleste oppegående og seriøse folk med røde epler i nikkersen passer ihvertfall på kvitteringene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...