Zo9X Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg har planer om å bygge meg et kabinett. Og vet ikke helt om ideene mine er helt bra. Derfor har jeg laget to forslag som jeg synes der skal si hva dere syns. Og gjerne komme med noen ideer og forslag. Alt skal lages i kryssfiner. Det er den vanlige varianten som ikke tar så stor plass Her er den stor tingen.. Ble en del feil siden det er første gang jeg bruker SketchUP SkethUP er meget bra og anbefales til alle dere kabinett byggere -Zo9X- Edit: Master Drazen måtte fikse bildene Endret 15. april 2004 av Zo9X Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) ser ikke bildene Edit: du må fjerne en av de http:// .. det står 2ganger Endret 15. april 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg ville snudd om på alt og lagd en variant av begge, Som en L. Der slutten på L`n er der cd roms og hdds er, mens i den streken som står oppreist, der blir mobo og slikt stående. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tja likte den øverste best den er litt utenom det vanlige og det er vle litt av vitsen med selvbygg. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Men kan bli litt stygt om du ikke har hovedkortutgangene bake, fordi da vil jo alt kabelrotet bak pcen vises. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Skal jo selfølgeli ha hovedkort utgangene bake ja. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Link til ScetchUp? Vet det står her en annen plass men gidder ikke finne *lat* Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Her er linkMy Webpage Viss ikke den funker så er det www.sketchup.com Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Her er linkMy Webpage Viss ikke den funker så er det www.sketchup.com bare demo jeg laster fullversjonen fra kazaa nå jeg det første så kult ut Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Blir ikke det ganske stygt da? med vindu i trekabinett, ergo store kanter. Og alt for mørkt treverk. Bildene dine er helt skjeve også. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Blir ikke det ganske stygt da? med vindu i trekabinett, ergo store kanter. Og alt for mørkt treverk. tøvv det ser kult ut... men litt mørkt tre Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg kan si så mye at det er ikke bare en tre sort her i verden, som du sikkert vet så finns d lister og det er også muligheter for å pusse ned kanter. Bildene er skjeve kanskje.. men får å få litt mere perspektiv. Viss du vill ha så kan du få et bilde som er rett! Lenke til kommentar
effex Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja Dag, ser bra ut. ville tatt den øverste. Hatt utgangene bak og slikt. tatt vinduet en annen plass. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 -Feilpostet Denne passer bedre under casemods! Flyttes dit Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 -Feilpostet Denne passer bedre under case mods! Flyttes dit Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Bildene dine virker ikke, har du slettet mappen med bildene i? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) jeg kan heller ikke se bildene. ellers er det bar at noen har samme tankegang som meg når det gjelder matrial valg. lykke til. gleder meg til å se en evt. worklogg Endret 8. mai 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hmm.. Jeg kan fikse de sånn at de kommer. Må bare fikse min ftp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå