Simen1 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva er egentlig forskjellen på pro og vanlig LL? Bortsett fra de fansy blinkende lysene. De kjører jo med samme timings så... Forskjellen ligger i at PRO-brikkene har 90% større kjøleflate enn de vanlige LL-brikkene. Ergo: bare juggel og fanteri som man ikke har bruk for. (Blinkende led passer best i senkede ford taunus'er med revehale og laksetrapp) (Større kjøleflate har man ikke bruk for siden lavere temperaturer på ram ikke gir noe merkbart større overklokkingspotensiale av ram'en) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Vel... jeg synes det ser drittøft ut. Har sidedør med plexiglass. :green: Endret 15. april 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vel... jeg synes det ser drittøft ut. Har sidedør med plexiglass. :green: Ja som du sier er det sikkert stilig når du har plexiglass Men de er jo mye dyrere og da er det dumt å betale for dette hviss du ikke er interresert i det . Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er sant. Men prisforskjellen er bare på et par hundre... Jeg synes det var verdt det. Men det er nå meg, da. Selvfølgelig trenger jeg det ikke, men synes det er litt kult for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå