bergetun Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er det noen andre som har problemer med at telefonen disconnecter midt under backupen av telefonen.. Har ganske masse på telefonen så det tar veldig lang å ta backup, men ca 6-7 min ut i "overføringen" så kutter forbindelsen. Det er ikke ett bluetooth problem for jeg har prøvd på flere maskiner med forskjellige BT adaptere. En annen ting. Er det mulig å starte telefonen uten at noen programmer starter i bakgrunnen. Flight mode eller.no ? Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har ikke hørt om problemet, ditt men så er det jo nokia vi snakker om, og de har ikke akkurat levert kvalitet de siste årene. Men til saken, for det første så tror jeg ikke det finnes noe som heter flight mode eller at det går an å starte telefonen uten bg programmer. Det med at telefonen kutter ut er litt merkelig, men hvorfor bruker du bluetooth og ikke kabel. Det kan være at det er noe galt med programmet eller bluetooth adapteren i telefonen. Prøv og avinnstaler, innstaller pc suite en gang til og prøv igjen... Hvis ikke ville jeg ha prøvd og ta backup med kabel. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En annen ting. Er det mulig å starte telefonen uten at noen programmer starter i bakgrunnen. Flight mode eller.no ? Nå sier du jo ikke hva slags telefon du har annet en at det er en Nokia/symbian telefon. På 3650/7650 kan du holde blyantknappen inne nå du starter telefonen. (hvis jeg husker riktig) På 6600 har du ikke den muligheten og jeg vet ikke om 3660 har det heller. Du bør ikke prøve flightmode om bord på et fly. En gjennomsnitts flyvertinne går amok hvis hun ser en mobil som er på. Prøve å forklare at den ikke sender eller mottar tror jeg ikke er verdt forsøket Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har Nokia 6600 og den er det ikke flight mode på ? Strange.. Synes denne linken her passer inn: http://www.itavisen.no/art/1303298.html Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 mitt problem med pc suite er at når jeg tar backup så slår pcen seg bare av! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har ikke noe god løsning på akkurat de nevnte problemene men sånn generelt kan man si at Pc suite er noe av det dummeste som noengang er laget. Nesten ingen som får det til å virke 100% og skulle du være så heldig så er det ikke sikkert det holder. Min var bra i sikkert 2-3 mnd men nå kan jeg ikke overføre filer lenger da kobler den seg ut. Anner ikke hvorfor den plutselig bestemte seg for å ikke virke lenger. Har noen tips som kan være verdt å prøve: -Last ned og innstaler på nytt Pass på å last ned et program som heter PC Suite Register Cleaner, dette ligge ikke på nedlastningsiden til den norske versjonen men be om engelsk så finner du det der. http://www.nokia.com/nokia/0,8764,42289,00...19&languageId=1 -Ikke ha mer enn en versjon av pc suite på pc,n -Mener å huske at har lest noe om at det ikke er lurt å instalere på en delpartison hvis du har delt opp hardisken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå