Gå til innhold

96 kB-stort førstepersons-skytespill (PC)

Anbefalte innlegg

testa det, og jeg skjønner ikke hvordan det går an. helt sprøtt. :)

lagger jo litt (mye), og det er ikke det mest innovative jeg har spilt, men det er fotsatt bare 96 kb stort. :)

Så det var ikke bare hos meg det lagga? Gadd ikke spille det særlig lenge heller. Det var jo ikke sikte på våpenet! :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, det må jo bruke en 3d motor som er i Direct-X eller no sånnt? Trenger kraftige maskiner for å spille stort større spill enn det derre, det er vel eneste ulempen.

Hmmm, mulighet for win xp støttet remake av Doom med litt bedre grafikk en orginalen kanskje :)

Lenke til kommentar
Tingen med dette spillet er at prosessoren tar seg av all jobbing, hvilket skjermkort du har og direct x har ingenting å si...alt foregår realtime i prosessoren din.

Tull og tøys!

Spillet krever Direct X 9.0b og et grafikkort nyere enn GF4Ti/Radeon8500 pga pixelshaders osv...

Spillet fungerer som et hvilket som helst annet spill når det gjelder grafikk, grafikkortet gjør altså mesteparten av jobben der.

All grafikk loades til minnet, ergo den litt lange loadetiden i forhold til "utseende". Den eneste er at textures og mesher generes ut i fra koden, og er laget slik at det tar veldig lite plass. Dette begrenser selvfølgelig hva artistene kunne gjøre og dette står det mer om i readme-filen som følger med. Du bør lese den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...