Potetfar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 testa det, og jeg skjønner ikke hvordan det går an. helt sprøtt. lagger jo litt (mye), og det er ikke det mest innovative jeg har spilt, men det er fotsatt bare 96 kb stort. Så det var ikke bare hos meg det lagga? Gadd ikke spille det særlig lenge heller. Det var jo ikke sikte på våpenet! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det lagget ikke hos meg, og jeg ble imponert Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 har omsider fått prøvd den eg og, og eg vart imponert. til å vere så liten så var den utroleg bra. men ai'en var ikkje så bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Woho! nå ble jeg imponert Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet hvilke program de lager disse små spillene? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet hvilke program de lager disse små spillene? Visual C++ compiler eller lignende? Altså ikke noe du gjør på en dag. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm, det må jo bruke en 3d motor som er i Direct-X eller no sånnt? Trenger kraftige maskiner for å spille stort større spill enn det derre, det er vel eneste ulempen. Hmmm, mulighet for win xp støttet remake av Doom med litt bedre grafikk en orginalen kanskje Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tingen med dette spillet er at prosessoren tar seg av all jobbing, hvilket skjermkort du har og direct x har ingenting å si...alt foregår realtime i prosessoren din. Tull og tøys! Spillet krever Direct X 9.0b og et grafikkort nyere enn GF4Ti/Radeon8500 pga pixelshaders osv... Spillet fungerer som et hvilket som helst annet spill når det gjelder grafikk, grafikkortet gjør altså mesteparten av jobben der. All grafikk loades til minnet, ergo den litt lange loadetiden i forhold til "utseende". Den eneste er at textures og mesher generes ut i fra koden, og er laget slik at det tar veldig lite plass. Dette begrenser selvfølgelig hva artistene kunne gjøre og dette står det mer om i readme-filen som følger med. Du bør lese den. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sykt bra, har prøvd...akkurat der en scene med mange søyler, der hakket den sykt...skulle ønske FS2004 kunne blitt komprimert til 50 MB. Og all algoritme, tekstur brukes i GPU, CPU brukes til AI, og loade-tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg