Joachim_F Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Spill blir bare større og større. De nyeste skytespillene tar så mye harddisk-plass at de ikke ville få plass på det som for få år siden ble regnet som en rimelig stor harddisk. Dette spillet er annerledes. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cairn Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 det står respekt av fiver2 & Co... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 testa det, og jeg skjønner ikke hvordan det går an. helt sprøtt. lagger jo litt (mye), og det er ikke det mest innovative jeg har spilt, men det er fotsatt bare 96 kb stort. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 .das .produkt Demoen fra disse folkene er helt fantastisk. Tror faktisk jeg fant den og såg den første gangen da jeg rota litt rundt på CDen til RTL Skispringen 2002, sånn helt uten videre fant jeg den i en /bonus mappe eller hva det var... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Helt utrolig hvordan det går ann. Spillet har faktisk underholdningsverdi Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Fekk ein slik "ulovlig opperasjon" melding på laptopen Får teste det på ei anna maskin seinare i dag. Men skjermbileta verka lovande då. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lukter jeg noen som kommer til å få en seriøs jobb innen spillindustrien innen rimelig kort tid? (Om de ikke allerede har eller har fått det.) Her har du gutta som kan matten sin. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) OMG Noe av de tøffeste jeg har sett på lenge Endret 15. april 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Lukter jeg noen som kommer til å få en seriøs jobb innen spillindustrien innen rimelig kort tid? (Om de ikke allerede har eller har fått det.)Her har du gutta som kan matten sin. Ikke nødvendigvis..... Lenke til kommentar
cairn Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan se andre ting de har gjort på http://www.farb-rausch.com/ ... de leker ikke butikk, som fisk engang sa. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette var jo seriøst imponerende. Spesielt at de har fått plass til relativt fine 'textures' også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Veldi tøft.. men noe mørkt syntes jeg.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Utrolig bra laget skytespill, størrelsen tatt i betraktning. Det var dog stappet fullt av bugs, og jeg må f.eks stanse prossessen det laget etter å ha spilt det, siden musikken henger igjen, og spillet suger cpu-kraft. Good work, though! Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har en P4 2.66GHz med 512MB RAM og Radeon 9000 64MB. Dette er over anbefalte krav, men jeg får bare 1 frame i sekundet. Noen andre som har dette broblemet? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har en P4 2.66GHz med 512MB RAM og Radeon 9000 64MB. Dette er over anbefalte krav, men jeg får bare 1 frame i sekundet. Noen andre som har dette broblemet? Du ligger under anbefalte krav... Radeon 9000 er dårligere enn Radeon 8500 og har mindre funksjoner. Så det er ikke så veldig rart du får elendig ytelse. Demo scenen er uansett noe for seg selv og jeg tror ikke de nødvendigvis de er så flinke spillutviklere/programutviklere selv om de greier å skvise mye rart inn på 32/64/96/128kbyte. Det er en grunn til at mange av de lager demoer og ikke spill/programmer heh. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan hende. Skal ikke snakke over meg, men jeg var hvertfall imponert. Å lage en demo som går på løpende bånd, og å lage et minispill på 96KB er ikke helt det samme. Noen som har lagt merke til lyseffektene? Mektig imponert.. Hater den "gå" lyden riktignok. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Demo scenen er uansett noe for seg selv og jeg tror ikke de nødvendigvis de er så flinke spillutviklere/programutviklere selv om de greier å skvise mye rart inn på 32/64/96/128kbyte. Det er en grunn til at mange av de lager demoer og ikke spill/programmer heh. Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her! Jaja, fint at du kommer med eksempler og begrunnelser for din avsky for min påstand Gi meg eksempler på folk som innenfor "demo scenen" har vært berømt og vært gode på å lage demoer som har jobbet med større prosjekter som retail spill og programmer da. Hvis du kan gjøre det så kan jeg jo innrømme at jeg tar feil Kan fint innrømme at jeg ikker så "inne" i denne scenen, men dette er et inntrykk jeg sitter igjen med etter å ha lest om dette på nettet. Endret 15. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis man ser på hvor mye minne dette spillet bruker så er det en del. Ca 256MB får jeg opp, kan jo tenkes at spillet bruker filer som alle har på maskinen sin, mulig den fila på 96KB er bare er et form for kart som forteller hvordan spillet skal bygges opp. Men kan ikke se om spillet lager noen filer, men syntes harddisken jobber bra under "loading" av spillet.... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her! Gi meg eksempler på folk som innenfor "demo scenen" har vært berømt og vært gode på å lage demoer som har jobbet med større prosjekter som retail spill og programmer da. Hvis du kan gjøre det så kan jeg jo innrømme at jeg tar feil Digital Illusions, Remedy... Det er en del. Pluss at folk som regel bruker egne kallenavn i demoscenen, og når de blir rekruttert av spillselskaper går de stort sett over til å bruke sitt eget navn. Endret 15. april 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg