Joachim_F Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Digital Illusions har kunngjort at den prisbelønnede Battlefield-serien kommer til PS2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Og når kommer BF1942 til Xbox som ble lovet for lenge siden? F**ns EA og deres Xbox-hat. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har det blitt lovet? Når og hvor? Ettersom EA ikke har støtte for Xbox Live på noen av spillene sine, syns jeg det er underlig hvis de har lovet Battlefield på Xbox. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Screens til BF: Modern Combat finner du her: Northern Brigade. For å si det, grafikken der ser helt j**lig ut. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette kan bli morro, kanskje jeg skal kjøpe en bredbånds adapter til PS2-en min. Har ikke brukt den så forferdelig mye. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Og når kommer BF1942 til Xbox som ble lovet for lenge siden? F**ns EA og deres Xbox-hat. Det var opprinnelig M$ som hadde publishing på Battlefield serien. Et eller annet gikk til dundas og BF ble droppa (eller utsatt) til Xbox og kom kun til PC. Jeg husker ikke helt hva det var, men Xbox Live kom jo betraktelig senere enn hva som først ble forespeilet av M$. Ellers tror jeg M$ fremdeles har publishing på RCC, som ihvertfall er DICE. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det kunne ikke falle meg inn å spilel sånne spill med gamepad ! Fly og sånnt, hjææælp. Dessuten er singleplayer med BF Det er kanskje gøy innemellom når internetten er nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg